לדלג לתוכן הראשי
מסך סטטוס סליקת אשראי
עודכן לפני יותר מ-7 חודשים

בכל מצב בו אתם רוצים לבדוק את סטטוס סליקת האשראי אצלכם בחשבון, כדאי להכנס למסך סטטוס המסוף כדי לראות שם את כל הפרטים בקשר לסליקה בחשבון שלכם בצורה מסודרת.
מסך סטטוס המסוף מתעדכן אוטומטית ומראה לכם בצורה מדויקת את המצב העדכני מבחינת אפשרויות הסליקה בחשבון שלכם.

סליקה עם חברת אשראי

במידה ואתם סולקים עם חברת אשראי, תראו שם פירוט מלא של כל המסופים והספקים שלכם, עם רשימה מפורטת של כל סוגי כרטיסי האשראי הנתמכים ופירוט נוסף על האפשרויות הזמינות עבורכם בכל סוג.

תוכלו לראות שם את הפרטים הבאים:

  • כלל הכרטיסים והמותגים הנתמכים על ידי ספק הסליקה שלכם.

  • מטבעות נתמכים בכל סוג כרטיס.

  • האם מוגדרת חובת הזנת תעודת זהות ו-CVV, או שיש לכם פטור.

  • האם הכרטיס נתמך עבור מסוף הוראות קבע.

  • האם הכרטיס נתמך עבור סליקה טלפונית.

  • האם ניתן לבצע זיכויים בכרטיס.

  • האם ניתן לבצע תפיסות מסגרת (J5) בכרטיס.

  • עד כמה תשלומים ניתן לבצע בכרטיס.

  • האם הכרטיס תומך בעסקאות בקרדיט.

כמו כן המסך מציג עבורכם קישור לדף עם פרטי ההתקשרות עם חברת האשראי, עבור כל אחד מספקי האשראי שלכם.
במידה והסליקה שלכם כוללת מספר מסופים ו/או ספקים, תראו במסך את הפירוט המלא לגבי כל אחד מהם.


סליקה עם חברת מאגד (Upay)

במידה ואתם סולקים עם חברת מאגד תוכלו לראות את הפרטים הבאים:

במידה וביצעתם איזשהו שינוי מול חברת המאגד, ניתן ללחוץ על כפתור רענון המידע ולקבל את המידע המעודכן.
המסך גם מציג עבורכם את פרטי ההתקשרות עם חברת הסליקה, לכל מקרה של בירור.

חשוב לציין שכל המידע המוצג במסך זה מגיע ישירות מחברת המאגד, ואין לנו שליטה על מה שמופיע שם או כל אפשרות לשנות משהו ממה שהם בוחרים להציג.

האם קיבלת תשובה לשאלתך?