יכולות להיות כמה סיבות לזה שהסליקה לא פעילה אצלך בחשבון. דף זה יעזור לך להבין למה החשבון שלך כרגע לא מחובר ואיך אפשר לטפל בזה בקלות.
המידע בדף זה מתחלק בין בעיות בסליקה עם חברת אשראי לבין בעיות בחיבור לסליקה עם חברת מאגד (Upay).
מסך סטטוס המסוף
ראשית, בכל מקרה של משהו שלא עובד, כדאי תמיד לפני הכל להכנס למסך סטטוס סליקת אשראי אצלכם בחשבון ולראות שם את הפרטים בקשר למצב הסליקה.
לרוב, מסך זה כבר יענה לכם על השאלות ללא צורך להמשיך ולבדוק דברים נוספים :)
בעיות בחיבור לסליקה עם חברת אשראי
חלק זה יעודכן בקרוב.
בעיות בחיבור לסליקה עם מאגד (Upay)
מילאתי את טופס ההרשמה ועדיין הסליקה לא נפתחה לי
לרוב מצב כזה יקרה באחד מ-2 מקרים: או שמדובר על עמותה, או שמדובר על אחד מתחומי העיסוק שדורשים בירור נוסף. בכל אחד מהמקרים מה שהכי חכם לעשות זה לשלוח ל-Upay את כל מה שהם ביקשו מכם במייל ובמקרה שזה עדיין נתקע אפשר לפנות אליהם ישירות לבירור.
סלקתי בעבר, ופתאום כשבאתי לסלוק היום קיבלתי הודעה שהסליקה לא פעילה
יכולים להיות מספר מצבים שגורמים לזה, לרוב מדובר על הקפאת חשבון אצל Upay, לאחר תקופה ממושכת של חוסר פעילות. במצב כזה צריך לפנות אליהם לשחרור החשבון. במידה ותקבלו מהם פרטי התחברות חדשים ניתן להזין אותם פה.
בעיות בסליקה באתר WooCommerce
בכל מקרה של בעיה בסליקה באתר שלכם, כדאי לבדוק לפני הכל אם הסליקה הישירה מתוך המערכת פועלת.
אם הסליקה לא פועלת גם בתוך המערכת, לרוב מדובר על אחד מהמקרים המתוארים למעלה (בכל מצב אחר אפשר כמובן לפנות אלינו לתמיכה ונשמח לעזור).
אם הסליקה בתוך המערכת כן פועלת, הבעיה היא או בחיבור בין החשבון שלכם ב-SUMIT לבין האתר, או בעיה באתר עצמו.
לפירוט נרחב יותר של בעיות נפוצות בסליקה באתרי WooCommerce ואיך לפתור אותן, ניתן לקרוא פה »