לדלג לתוכן הראשי

מבוא לאוטומציה ואינטגרציה

עודכן השבוע

מערכת SUMIT כוללת יכולות מתקדמות של אוטומציה בתוך המערכת עצמה, לצד אפשרויות אינטגרציה עם מערכות חיצוניות אחרות במטרה לחסוך זמן, לצמצם עבודה ידנית ולייעל תהליכים עסקיים.

אוטומציות שמבוצעות אוטומטית במערכת

המערכת מבצעת מגוון פעולות אוטומטיות כחלק מההתנהלות השוטפת, ללא צורך בהגדרת פעולה מוקדמת.

לדוגמה:

• הפקת מספר הקצאה אוטומטי לאחר הפקת חשבונית מס אם בוצע חיבור לרשות המיסים, ההסבר כאן »

• הפקת חשבונית מס קבלה ושליחת מסמך במייל ללקוח בעקבות ביצוע תשלום.

• טיפול אוטומטי בהחזרת חיובי אשראי, לקריאה נרחבת לחצו כאן »

• עדכון אוטומטי של החלפה או כרטיס אשראי חדש של הלקוח, לקריאה נרחבת לחצו כאן »

• טיפול אוטומטי בהחזרת חיוב מס"ב כולל הוספת עמלה וחיוב מחדש באופן אוטומטי, לקריאה נרחבת לחצו כאן »

• העברת הלקוח לכתובת מסוימת לאחר רכישה בדף תשלום, ההסבר כאן »

אוטומציות שניתן להגדיר באופן עצמאי

ניתן לבנות אוטומציות משלכם בהתבסס על פעולה שמתרחשת במערכת.

המערכת תומכת בשלושה סוגי אוטומציות עיקריים:

• שליחת התראה אוטומטית במייל בעקבות פעולה במערכת. לקריאה נרחבת לחצו כאן »

• שליחת דיוור ללקוח באמצעות מייל או SMS בעקבות פעולה במערכת. לקריאה נרחבת לחצו כאן »

• עדכון כרטיסים במערכת בעקבות פעולה. לקריאה נרחבת לחצו כאן »

שימו לב מערכת SUMIT כוללת מערכת דיוור פנימית דרכה ניתן להפעיל דיוור אוטומטי כחלק מהאוטומציות לקריאה נרחבת לחצו כאן »

אינטגרציה עם מערכות חיצוניות

המערכת מאפשרת להתחבר למערכות חיצוניות כדי להעביר או למשוך מידע.

קיימות שתי דרכים עיקריות לביצוע אינטגרציה:

• ביצוע קריאת API מסאמיט או אל סאמיט. לקריאה נרחבת לחצו כאן »

• חיבור באמצעות תוכנת תוכנת עזר לאוטומציות (לדוגמה: Make/Zapier) לקריאה נרחבת לחצו כאן »

דוגמאות לאינטגרציות נפוצות

• העברת פרטי לקוח למערכת CRM לאחר ביצוע תשלום בדף תשלום.

• ביצוע תשלום מתוך מערכת ייעודית שפיתחתם. לקריאה נרחבת לחצו כאן »

• סנכרון דו כיווני של רשימת הלקוחות בין סאמיט למערכת חיצונית.

האם קיבלת תשובה לשאלתך?