ניהול לקוחות או בשמו המלא Customer Relationship Management (CRM) הוא עולם שלם של אפשרויות והזדמנויות.

מה המודול מציע לכם?

המודול מאפשר לנהל לקוחות, לרבות הפרטים הבאים:

  • פרטי התקשרות (טלפון, דואר אלקטרוני, פקס, כתובת, ישוב).

  • סטטוס (מתעניינ/ת, פעיל/ה, לא פעיל/ה, אחר).

  • היסטוריית הערות לתיעוד התהליך וההתקשרות.

  • עוד פרטים נוספים רבים שמגיעים עם המודול כברירת מחדל.

לכל לקוח/ה במערכת יכול להיות מוגדר אמצעי תשלום (כרטיס אשראי או הרשאה לחיוב חשבון למי שגובים באמצעות מס"ב), לכל לקוח/ה יש היסטוריית התקשרות המאפשרת תיעוד של כל מה שקרה, סטטוס לקוח/ה ועוד הרבה סוגי מידע.

מעבר למידע המוזן בכרטיס הלקוח/ה, כל המידע המערכת מחובר לכרטיס הלקוח/ה.

בכרטיס הלקוח/ה תוכלו לראות את כל המסמכים המקושרים, הוראות קבע מקושרות, ועוד.

פונקציונליות מיוחדת

האם מצאת את התשובה שלך?