לדלג לתוכן הראשי
מבוא לניהול לקוחות
עודכן לפני יותר משבוע

ניהול לקוחות או בשמו המלא Customer Relationship Management (CRM) הוא עולם שלם של אפשרויות והזדמנויות.

מה המודול מציע לכם?

מודול לקוחות, כשמו כן הוא. מודול המאפשר לבצע ניהול כרטיסי לקוחות באופן מלא.

בין היתר המודול מאפשר לכם:

  • פתיחת לקוח חדש במערכת.

  • ניהול פרטי ההתקשרות עם הלקוח: שם, איש קשר, ח.פ./ע.מ./ע.ר., טלפון, דוא”ל, פקס, כתובת, ישוב וכו'.

  • מעקב אחר לקוחות לפי סטטוס: מתעניינ/ת, פעיל/ה, לא פעיל/ה, אחר

  • היסטוריית לקוח: תיעוד תהליך ההתקשרות עם הלקוח החל ממסמכים חשבונאיים ועד לתיעוד שיחות והסכמי התקשרות.

  • אפשרות לניהול פרטים רבים ומגוונים הקשורים ללקוחות.

  • ניתן להגדיר במערכת אמצעי תשלום ללקוח (כרטיס אשראי או הרשאה לחיוב חשבון למי שגובים באמצעות מס"ב).

  • כרטיס הלקוח מחובר לכל מידע הקיים במערכת שנוגע ללקוח. לדוגמא אם נפיק חשבונית ללקוח, נוכל ‘לדלג’ לכרטיס הלקוח כדי לשאוב ממנו פרטים/להיזכר במשהו שהיה בתקשורת איתו בעבר וכו’.

  • כל פעולה שנעשה במערכת שקשורה ללקוח (מסמכים מכל סוג שהופקו, הוראות קבע שהוקמו עבורו וכו'), תוזן בכרטיס הלקוח וניתן לעקוב אחר רצף הפעולות מול הלקוח.

לכל לקוח/ה יש היסטוריית התקשרות המאפשרת תיעוד של כל מה שקרה, סטטוס לקוח/ה ועוד הרבה סוגי מידע.

מעבר למידע המוזן בכרטיס הלקוח/ה, כל המידע המערכת מחובר לכרטיס הלקוח/ה.

בכרטיס הלקוח/ה תוכלו לראות את כל המסמכים המקושרים, הוראות קבע מקושרות, ועוד.

פונקציונליות מיוחדת

האם קיבלת תשובה לשאלתך?