לדלג לתוכן הראשי
כל האוספיםהמודולים שלנולקוחותשאלות נפוצות
איך לתעד את התקשורת עם הלקוחות?
איך לתעד את התקשורת עם הלקוחות?
עודכן לפני יותר משנה

מודול לקוחות מאפשר לכם לתעד את כל היסטוריית ההתקשרות עם הלקוחות, וכן לשים לעצמכם תזכורת למועד השיחה הבא עם אותו לקוח.

תיעוד אינטרקציה עם לקוח/ה

ניתן לתעד כל אינטרקציה שהיתה לכם עם לקוח מסוים. שיחות טלפון, מיילים, הודעות, פגישות וכו.
התיעוד מתבצע על גבי כרטיס הלקוח תחת המקטע "היסטוריית התקשרות".

ליצירת תיעוד התקשרות יש ללחוץ על הכפתור עם הסימן "+".


בחלונית שתפתח ניתן להרחיב את השדה של "תוכן ההערה" בגרירת צד ימין למטה של תיבת הטקסט.
המערכת תזין אוטומטית את התאריך והשעה וכן את השם של יוצר התיעוד.

לאחר השמירה, התיעוד יופיע בכרטיס הלקוח, יחד עם תיעודי ההתקשרויות הקודמים של אותו לקוח. ניתן ללחוץ על "הרחבה" על מנת לראות את הטקסט המלא.

קביעת מועד ליצירת הקשר הבאה עם הלקוח

בכניסה למצב עריכה של כרטיס לקוח/ה, ניתן לראות תחת המקטע "שמירה על קשר" את השדה "התאריך הבא ליצירת קשר".
ניתן להזין בשדה זה את התאריך הרצוי לביצוע האינטרקציה הבאה עם הלקוח/ה.

לאחר מכן תוכלו לראות את רשימת הלקוחות שממתינים ליצירת קשר, מסודרים לפי תאריך יצירת הקשר הבא, מהישן לחדש.

לחיצה על שם התצוגה בה אתם נמצאים בתוך מודול לקוחות, תאפשר לכם לבחור לעבור לתצוגת "לקוחות ליצירת קשר", שם תראו את רשימת הלקוחות שממתינים ליצירת קשר.

האם קיבלת תשובה לשאלתך?