לדלג לתוכן הראשי

מבוא לניהול ספקים

עודכן השבוע

ניהול ספקים הוא חלק מרכזי מתפעול העסק. במערכת סאמיט ניתן לנהל את הספקים בצורה מסודרת ויעילה, מרישום ראשוני ועד מעקב שוטף אחרי תשלומים ודוחות.

דף זה מספק סקירה כללית של תהליך ניהול הספקים במערכת. לפרטים על כל שלב, מצורפים קישורים לדפי מידע ייעודיים.
כל ספק מתנהל במערכת בכרטיס ספק ובו נשמרים פרטי יצירת קשר, פרטי בנק, תנאי תשלום, היסטוריית המסמכים שקבילתם מאותו ספק והיסטוריית ההתקשרות מולו.

פעולות מרכזיות שניתן לבצע מול ספקים

  1. הוספת ספק חדש
    הזנת פרטי הספק ופתיחת כרטיס ספק חדש.

  2. ניהול היסטוריית התקשרות עם הספקים.

  3. רישום הוצאות / קליטת חשבוניות מספק
    הכנסת חשבוניות ותיעודי תשלום לספק באופן ידני, באמצעות תיוק קבצים סרוקים, או באמצעות העלאת קובץ אקסל.

  4. ניהול תהליך תשלומים לספקים

    כולל הפקת קבצי מס"ב לתשלומים לספקים, ניהול תהליך בקשת תשלום מספק ועוד.

  5. מעקב אחר יתרת חוב לספק
    צפייה בדוחות חוב פתוח, יתרות לתשלום, ותשלומים עתידיים.

פעולות מתקדמות

  • ניהול תנאי תשלום לספקים

  • שיוך פריט הוצאה ברירת מחדל לספק

  • שיוך אמצעי תשלום ברירת מחדל לספק

האם קיבלת תשובה לשאלתך?