גם אחרי הקמת המסוף, יש מקרים שדורשים את עדכון ההגדרות שלו, למקרה שתתקלו במקרה כזה, הנה מה שתוכלו לעשות:

עדכון הרשאות הסליקה

אם לא קיימת הרשאה מתאימה (הרשאת סליקת כרטיסי תייר, ביצוע עסקאות תשלומים, פטור מ-CVV ופטור מתעודת זהות, או הרשאה לביצוע עסקאות במט"ח), יש לפנות לחברת האשראי (ישראכרט / ויזה כאל / מקס). כדי לבצע את העדכון, חברות האשראי יבקשו את מספר המסוף שלכם, הוא מופיע ב"הגדרות > סליקת אשראי".

הוספת מספר ספק חדש

אם לא הוגדרה במסוף סליקה של מותגים מסוימים (לרוב כרטיסי אמריקן אקספרס או דיינרס), תוכלו לעדכן, ולהוסיף את מס' הספק שסולק את מותגי הכרטיסים. כדי לבצע את העדכון:
שולחים לנו טופס יצירת קשר, השירות בתשלום חד פעמי של 150 ש"ח + מע"מ.

החלפת מספר ספק במסוף

בגלל שאי אפשרו להחליך את מספר הספק במסוף קיים, אם תרצו להחליף את ספק האשראי, תצטרכו להקים מסוף חדש. להקמת מסוף חדש »

יש מקרים מסוימים, שחברות האשראי יכולות ליזום עדכון על המסוף בעצמן, מה שחוסך את הקמת המסוף החדש. תוכלו לבדוק את זה מולן.

האם מצאת את התשובה שלך?