צות התמיכה שלנו כאן בשבילכם, תוכלו לפנות אליו בדרך שמתאימה לכם.

  • כפתור התמיכה במערכת - במערכת מצד שמאל למטה (כפתור כחול), לחיצה עליו תפתח את כל אפשרויות התמיכה:

    1. צ׳אט לייב עם נציג באתר - אנחנו עובדים עם אינטרקום - מערכת התמיכה המתקדמת בעולם > פנייה בצ׳אט.

    2. גישה למרכז העזרה שלנו - שבו תמצאו מאמרים בכול נושא שתרצו מסודרים לפי מודולים. כניסה בלינק

    3. הרשאה בקליק - לפעמים נבקש ממכם לתת לנו הרשאה למערכת על מנת שנוכל לבדוק יותר לעומק את הנושא.

  • שליחת מייל - מוזמנים לנסח לנו פנייה ולשלוח לנו לכתובת > support@sumit.co.il.

  • Facebook - הנציגים שלנו גוללים בינתיים בפיד עד להודעה הבאה מכם במסנג׳ר של פייסבוק > שליחת הודעה.

  • Whatsapp - נציג/ה מחובר/ת ומחכה להודעה מכם > שליחת הודעה.

שמרו על קשר :)

נ.ב.

רוצים לקרוא עוד על מערך התמיכה שלנו, ולמה אין לנו מוקד טלפוני? בלחיצה כאן

האם מצאת את התשובה שלך?