כל האוספים
ברוכים הבאים!
תמיכה במערכת
איך לקבל תמיכה אפקטיבית ממערך התמיכה שלנו?
איך לקבל תמיכה אפקטיבית ממערך התמיכה שלנו?
עודכן לפני יותר משבוע

מערך התמיכה של SUMIT נועד לספק לכם את התמיכה המיטבית הנדרשת להצלחתכם בעבודה עם המערכת.

רשמנו לכם פה כמה טיפים שיעזרו לכם למקסם את איכות ויעילות התמיכה שתוכלו לקבל מאתנו:

  1. לפני שפונים אלינו תמיד כדאי לחפש את התשובה לשאלה במרכז המידע. מרכז המידע שלנו מקיף מאוד וכולל הסבר מלא על כל המודולים והרכיבים של המערכת.

  2. אנחנו מספקים תמיכה במגוון ערוצים. תכתבו לנו תמיד מהמקום שאליו תרצו שנחזור אליכם עם התשובה. אם למשל תרצו את התשובה דווקא במייל - תשלחו לנו מראש את הפניה ישירות מהמייל. אם תרצו את התשובה ל-WhatsApp - תשלחו משם.

  3. נסו לכתוב מיד את נושא הפניה. זה בסדר גמור לכתוב לנו "הי, מה המצב?" אבל מיד אחר כך כדאי לרשום על מה אתם פונים. זה יעזור לנציג הראשון שלנו שיקבל את הפניה להבין מיד על מה מדובר ולתת לכם מענה מהיר.

  4. פניה אחת בכל נושא - אין צורך לפתוח מספר פניות על אותה שאלה. זה רק יגרום להכפלת זמן התגובה שלנו.

  5. אם יש לכם כמה שאלות שתרצו לשאול אותנו בבת אחת - יעזור לנו אם תוכלו למספר אותן.

  6. עולות לכם שאלות נוספות תוך כדי שיחה אתנו? עדיף לחכות שנסיים לפתור את הבעיה הנוכחית, ורק לאחר מכן לשאול שאלות נוספות.

  7. לשלוח לנו קישור למסך במערכת שלגביו אתם רוצים לשאול.

  8. אם משהו לא עובד לכם כמו שציפיתם במסך מסוים - יעזור לנו מאוד לראות סרטון.

  9. להפריד בין שאלות "איך" לבין שאלות "למה". אנחנו אוהבים מאוד לענות על כל סוג שאלה, אבל חשוב להפריד. כך נוכל לתת לכם מיד את המענה לשאלה איך עושים את מה שאתם רוצים לבצע. ולאחר מכן, אם משהו לא נראה לכם לגבי זה, תמיד נשמח לקבל מכם פידבק לשיפור.

וקצת תיאום ציפיות, זה יאפשר לכם להיות בטוחים שאנחנו תמיד על הפניה שלכם ושתקבלו מאתנו את המענה המיטבי:

  • אנחנו מטפלים בכל הפניות שמגיעות אלינו לפי הסדר. לרוב, תוכלו לצפות לקבל מענה ראשוני לפניה שלכם תוך שעתיים.
    במידה ומדובר על שאלה פשוטה עם תשובה פשוטה נעשה כמובן את המאמץ לענות מהר יותר.
    יחד עם זאת ייתכנו מצבי עומס (בעיקר בתחילת וסוף שבוע, תקופת דיווח לרשויות וכו') בהם המענה יהיה מעט איטי יותר. חשוב לנו שתיאזרו בסבלנות, אנחנו תמיד נגיע אליכם ונהיה אתכם עד שכל השאלות שלכם יקבלו מענה מלא.
    ככל שתפעלו מיד בתחילת הפניה שלכם בהתאם לנקודות שלעיל, כך יקל עלינו לתת לכם מענה מהיר במיוחד.

  • בפניה בצ'אט של המערכת, תקבלו הודעה אוטומטית שמציגה את זמני המענה הממוצעים של אותו יום. אנחנו מציגים את המידע הזה כדי להיות שקופים אתכם ולאפשר לכם לבנות ציפיות ריאליות לזמני המענה. אך חשוב לשים לב שמדובר על זמני מענה ראשוני בלבד, כלומר הזמן מרגע הפניה ועד לקבלת נציג הפניה שיקח מכם את פרטי הפניה, וכן מדובר על זמן ממוצע, מה שאומר שיתכן שהמענה הראשוני יהיה מהיר יותר או איטי יותר.

  • עבור רוב הפניות תקבלו מאתנו מענה מלא עוד באותו היום.

  • במידה והפניה שלכם קשורה לבעיה במערכת, תקלה, או כל בקשה מיוחדת אחרת, אנחנו נפתח עבורכם קריאת שירות. קריאות שירות מנוהלות אצלנו בנפרד, הן דורשות לרוב תחקור מעמיק יותר ויכולות לקחת זמן עד לסיום הטיפול בקריאה. אתם תקבלו מאתנו עדכון בכל שלב כך שתוכלו לדעת בכל רגע נתון היכן עומדת קריאת השירות שלכם ואם יש עוד משהו שנדרש מכם. הטיפול בקריאות שירות יכול לקחת מספר ימים, בהתאם לאופי ומורכבות הפניה. האינטרס שלנו הוא כמו שלכם - לשחרר אתכם כמה שיותר מהר :)

האם קיבלת תשובה לשאלתך?