מבוא להוראות קבע
עודכן לפני יותר משבוע

מודול הוראות קבע מאפשר לקבל תשלומים בסכום קבוע או משתנה על בסיס מחזורי (ריטיינר) ולנהל מעקב אחרי קבלת תשלומים חודשיים מהלקוחות (ניהול גבייה), לקבל תרומות קבועות בחיוב חודשי ועוד.

מודול הוראות קבע מאפשר לכם לקבל תשלומים ללא דאגה וללא מגע יד אדם: חיוב בפועל, הנפקת מסמך חשבונאי, שליחת המסמך ללקוח/ה, עדכון מנהל/ת החשבונות, וחוזר חלילה.
גם במקרה של כשלון בחיוב, המערכת מעדכנת את הלקוח/ה על מנת שהוא/היא יעדכנו את אמצעי התשלום בצורה עצמאית ומאובטחת.

המודול מאפשר לקבל תשלום בכרטיס אשראי או באמצעות הרשאה לחיוב חשבון (הוראת קבע בנקאית באמצעות מס"ב) ולבצע חיובים אוטומטיים בצורה מחזורית על בסיס ימים, שבועות, חודשים או שנים, ולפי כמות מחזורים מוגדרת (שלושה מחזורים, 12 מחזורים, 24 מחזורים, אינסוף מחזורים או כל אפשרות אחרת).

חשוב! שימוש במודול הוראות קבע באשראי מחייב "פטור מ-CVV". מומלץ מאוד לקרוא את דף המידע הזה להסבר.

איך זה עובד?

  1. נכנסים לדף "יצירת הוראת קבע" ושם מגדירים את הפרטים של ההוראה (לקוח/ה, מוצר/שירות, תאריך התחלת החיוב, כמות חיובים, סכום וכדומה).

  2. לאחר אישור, נוצר כרטיס "הוראת קבע".

  3. מכאן הכל קורה לבד!

אגב! במקום לחייב דרך יצירת הוראת קבע, אתם יכולים ליצור עמוד מכירה במודול דפי תשלום ולאפשר ללקוחות או לתורמים שלכם לשלם לכם בהוראת קבע בעצמם ללא כל מעורבות מצדכם!

בכל מקרה, מודול הוראות קבע, בין אם באמצעות "יצירת הוראת קבע", או דרך עמוד המכירה במודול דפי תשלום מנפיק חשבונית ו/או קבלה בצורה אוטומטית על פי הצורך.
חשוב! כאשר לקוח מחויב על פי הוראת קבע, נכנסים הפרטים שלו ופרטי הוראת הקבע לתיקיית "הוראות קבע". המערכת "רצה" על הפרטים הנמצאים תחת תיקייה זו, לכן חשוב לא לערוך אותם אם אתם לא בטוחים במה שאתם עורכים.

פונקציונליות מיוחדת

פונקציונליות בקשר עם הלקוחות

דוגמאות לשימוש במודול

  • גביית דמי חבר חודשיים באשראי או במס"ב (הוראת קבע).

  • גביית דמי שימוש יומיים באשראי או במס"ב (הוראת קבע).

  • ניהול חבילות מורכבות בשירותים אינטרנטיים.

  • ניהול מערך גבייה חודשי מלקוחות.

  • וכל מה שאתם יכולים לחשוב עליו

האם קיבלת תשובה לשאלתך?