לדלג לתוכן הראשי
מבוא להחזרות מס"ב
עודכן לפני יותר מ-2 שנים

מודול החזרות מס"ב מאפשר למערכת ולכם לדעת באם חיוב מס"ב נכשל.

כך המערכת יכולה ליצור זיכויים ולעצור הוראות קבע ובכך להימנע מכשלונות מרובים ועמלות מיותרות.

בנוסף, המערכת מעדכנת אתכם ואת הלקוח/ה, על מנת שתוכלו לטפל בבעיה.

המודול מומלץ לשימוש לצד מודול הרשאות מס"ב.

למה אני צריכ/ה את החזרות מס"ב?

איך אתם יכולים לדעת אם החיוב מס"ב עבר בהצלחה? ואת סיבת הכשלון?

מה עוצר את מערכת הגבייה שלכם מלבצע חיובים כושלים שוב ושוב?

איך אתם מטפלים בחיוב שנכשל? ואיך מעדכנים את הלקוח/ה על זה שחיוב נכשל?

מודול החזרות מס"ב מקבל עדכון ממס"ב בכל פעם שחיוב נכשל, מזכה את המסמך שנוצר בעקבות החיוב, מעדכן אתכם ואת הלקוח/ה, וגם עוצר את הוראת הקבע מלהמשיך לבצע חיובים.

יכולות של החזרות מס"ב

  • קבלת עדכון בצורה הכי מהירה שניתן על כשלון חיוב במס"ב.

  • מסך המסכם את כל כשלונות החיוב (מסך זה הוא דף הבית של המודול).

  • ניהול הטיפול בכישלון, מפורק לשלבים. יכולת זו מאפשרת לכם לראות רק את הכישלנות שעוד דורשים טיפול, ומאפשרת לכם לנהל כל שלב בטיפול בכישלון בשביל לא לשכוח כלום.

  • הפקה אוטומטית של מסמך זיכוי לאחר כישלון (ניתן לבטל הגדרה זו בהגדרות המודול).

  • חסימה אוטומטית של הוראות קבע מקושרות לאחר כישלון (ניתן לבטל הגדרה זו בהגדרות המודול).

התראות של המודול

את כל ההתראות ניתן לבטל בהגדרות המודול.

  • התראה בדוא"ל אליכם בכל כישלון חיוב במס"ב.

  • התראה בדוא"ל אל הלקוח/ה בכל כישלון חיוב במס"ב.

איך משתמשים בהחזרות מס"ב?

אחרי שתהליך ההצטרפות הסתיים, מס"ב יתחילו לשלוח עדכונים על כישלונות אל המערכת.

העדכונים הללו יופיעו בעמוד הבית של המודול.

בעקבות כל כישלון ישנן כמה פעולות המומלצות לביצוע. חלקן ניתנות לביצוע אוטומטי בהגדרות המודול:

  1. עצירת הוראת הקבע של הלקוח/ה למניעת כישלונות נוספים (אם החלטתם לא לעבוד עם החסימה האוטומטית).

  2. בדיקת סיבת הכישלון.

  3. עדכון הלקוח/ה והחלטה על פתרון להמשך (אם החלטתם לא לעבוד עם העדכון האוטומטי של האפליקציה).

  4. ביצוע זיכוי של המסמך שהופק בעקבות החיוב (אם החלטתם לא לעבוד עם הזיכוי האוטומטי של האפליקציה).

  5. ביצוע חיוב מחדש של התשלום שנכשל במידת הצורך (לרוב, דרך אפליקציית חיוב מס"ב). ניתן גם לחייב על עמלת הכישלון בהתאם להסכם עם הלקוח/ה.

  6. תיקון אמצעי התשלום, במידה והייתה בעיה באמצעי התשלום.

  7. טיפול בהוראת הקבע. לעתים יש צורך להוסיף חיוב בהתאם להסכם עם הלקוח/ה, לעתים יש להחזיר את הוראת הקבע חודש אחורה לגבייה רטרואקטיבית וכיוצ"ב.

  8. סימון בכרטיס ההתאמה כי הטיפול הסתיים, על מנת שההתראה תיעלם ממסך הבית של האפליקציה.

דוגמאות לשימוש בהחזרות מס"ב

  • ארגונים שעובדים עם כמויות גדולות של הרשאות לחיוב חשבון וקשה להם לעקוב אחרי הנתונים.

  • ארגונים שרוצים לעבוד בשיטה אוטומטית לטיפול בכשלונות חיוב, המאפשרת יעילות גבוהה.

  • ארגונים שרוצים לקבל חיווי על כשלונות חיוב בדחיפה, ולא לחפש בבנק אחרי שלושה ימי עסקים.

האם קיבלת תשובה לשאלתך?