כל האוספים
מפתחים, אינטגרציה ואתרי סחר
סליקה באתרי WooCommerce
מה כדאי לבצע באתר WooCommerce לפני שמפעילים את הסליקה?
מה כדאי לבצע באתר WooCommerce לפני שמפעילים את הסליקה?
עודכן לפני יותר משבוע

הפעלת אפשרות תשלום באשראי באתר ה-WooCommerce שלכם יכולה לקדם משמעותית את הפעילות העסקית שלכם, אך יחד עם זאת נדרשת גם זהירות וחשיבה מוקדמת על האחריות החדשה שמוחלת עליכם בהפעלת אתר מכירות.
יש כמה פעולות שמומלץ מאוד לבצע או לפחות לקחת בחשבון, לפני העלאה לאוויר של האתר:

1. מומלץ ליצור דרך כלשהי לקבל לוגים על שגיאות. יש מגוון כלים שמאפשרים את זה, הבסיס הוא ליצור התראות במייל על כל מקרה של בעיה, כך שבמידת הצורך תדעו מיד שיש בעיה באתר לפני שהיא תגרר למשהו גדול שכבר יהיה קשה לפתור.

2. במידה ואופי האתר שלכם הוא כזה שיכול להיות חשוף להתקפות בוטים, בדגש על בוטים שמחפשים לתקוף אתרים ישראליים, מומלץ לשקול את האפשרות להתקין קאפצ'ה (Capcha) בדפי התשלום באתר. יש היום מגוון של תוספים שמותאמים ל-WooCommerce שיכולים לבצע את זה עבורכם.

3. מומלץ להתקין ולהפעיל כלים לחסימת בוטים, הן ברמת שרת האחסון והן ברמת האתר. גם בנושא הזה יש מגוון פתרונות יעילים בשוק. אנו ממליצים להתייעץ עם חברת האחסון ו/או עם בעל מקצוע מהתחום בנוגע לזה.
בהמשך לסעיף מספר 1 שלעיל, תהיו עם היד על הדופק. אם פתאום אתם מזהים התקפת בוטים מכל סוג שהוא על האתר, כדאי לבצע חסימות מיידיות (לפי כתובות IP ו/או כל דרך אחרת שתמצאו לנכון).

4. חשוב מאוד לוודא תמיד שהתוסף שלנו מעודכן, וכך גם כל שאר התוספים שרלוונטיים לתשלום באתר. במידה וחברת האחסון מאפשרת לכם לבצע עדכון אוטומטי בתוספים כדאי להכניס את התוסף שלנו לרשימת התוספים שיעודכנו אוטומטית. אנחנו מעלים עדכוני אבטחה ועדכונים חשובים אחרים מעת לעת.

5. כדאי לשים לב לחוקי הנגישות ולתקנות הנדרשות מכם בהתאם למדינות של הלקוחות שלכם. ככלל, מדינות שונות שמות דגש רחב יותר על אכיפת חוקים ותקנות אלו מאתרי סחר שמאפשרים סליקת אשראי באתר.

6. מרבית חברות האשראי ידרשו מכם להציג תקנון באופן ברור באתר, רצוי גם שהלקוחות יצטרכו לאשר את התקנון בכל רכישה. גם אם חברת האשראי לא דרשה את זה מכם באופן מפורש זה בהחלט יכול להגן עליכם ולסייע לכם בפתרון בעיות שיכולות לעלות מול הלקוחות.

הפניית תשומת הלב לנקודות הללו תאפשר לכם להיות רגועים ולסלוק באופן בטוח מהלקוחות שלכם. שיהיה בהצלחה!

האם קיבלת תשובה לשאלתך?