לדלג לתוכן הראשי
תוסף סליקה לחנות WooCommerce בחינם!

מה תוסף הסליקה של SUMIT לאתרי סחר מבוססים WooCommerce מאפשר לעשות?

עודכן לפני יותר מ-10 חודשים

התוסף זמין ללא עלות לכל לקוחות המערכת, החל ממסלול התחלה

מוכרים אונליין? מפעילים חנות באתר WordPress? רוצים לשפר את תהליכי המכירה וסליקת האשראי באתר?

יש לנו תוסף סליקה לחנויות WooCommerce, שמציע פתרון סליקה פשוט וקל להטמעה שאיתו תוכלו:

  • לשפר את תהליך המכירה - וזה לא משנה מה סוג העסק שלכם, ומה השירותים או המוצרים שאתם מוכרים.

  • לחייב תהליכי מכירה מורכבים - חיוב הוראות קבע, חיוב אשראי מושהה ועוד.

  • לסנכרן הכל - להפיק מסמכים אוטומטית בכל מכירה עם מודול הכנסות, ולנהל מלאי מסתנכרן ומתעדכן עם מודול מלאי.

  • לסלוק אשראי באתר עם דירוג אבטחה גבוה.

כן, זה באמת קל, נוח ומסודר כמו שזה נשמע.

מה עושה תוסף הסליקה?

  1. חוויה משופרת ומאובטחת בעמוד התשלום - הלקוח/ה בוחר/ת בחנות מוצרים לרכישה ועובר/ת לעמוד התשלום.

  2. חיוב מסונכרן למערכת - אחרי מילוי פרטים אישיים ופרטי תשלום ומתבצע חיוב אשראי במסוף הסליקה - והכל מחובר לחשבון שלכם במערכת.

  3. הפקה אוטומטית של חשבונית וקבלה - בסיום הסליקה, המערכת מפיקה אוטומטית חשבונית מס/קבלה, וללקוח/ה - נשלחת קבלה במייל.

  4. שמירת כרטיס לקוח ומוצר - אנחנו מתעדים את העסקה במערכת ויוצרים כרטיס לקוח - לשמירת פרטי הלקוח, וכרטיס מוצר - לחיוב חיובים קבועים, ולנהל מעקב. במערכת אחרי מוצרים ושירותים שנמכרים.

  5. קבלת תשלומים בביט - מאפשרים ללקוח/ה לשלם גם באמצעות bit. רלוונטי רק ללקוחות הסולקים באמצעות חברת Upay.

הערה לגבי מחירי הסליקה באמצעות התוסף:

סליקה באמצעות התוסף ו/או הפקת מסמך באמצעות התוסף נספרות כפעולות רגילות במערכת, בדיוק כמו בסליקה או בהפקת מסמך רגילים במערכת.
כמו כן, כל ניסיון סליקה באתר שלכם באמצעות התוסף נעשה באמצעות קריאת API למערכת, בעלות של קריאת API אחת.
כל אחד ממסלולי המערכת כולל מספר מסוים של פעולות + מספר של קריאות API ללא עלות, ויש עלות קטנה נוספת לכל פעולה ו/או קריאת API מעל מספר הפעולות והקריאות הכלולות במסלול.
לפירוט המסלולים והעלויות ניתן לקרוא כאן »
להסבר מלא על מחירון המערכת ניתן לקרוא כאן »

איך מתחילים לעבוד איתו?

  1. מתקינים את תוסף הסליקה בהגדרות האתר.

  2. מחברים את התוסף למערכת, ובוחרים את ההגדרות שמתאימות לכם.

  3. זהו, יש לכם באתר סליקה וסנכרון מלאים למערכת ניהול החשבונות.

יתרונות

מוכנים? יש הרבה, חינם!

  • לעסקים הנמצאים במסלול מתחילים ומעלה.

  • בלי עלות הקמה, או תשלום נוסף על קבלת עדכונים שוטפים.

שמירת פרטי לקוח/ה

  • לרכוש בקלות - פרטי האשראי של הלקוחות נשמרים באתר מאובטח לרכישות / הזמנות, וחוסכים להם להזין שוב פרטי תשלום.

  • ניהול לקוחות - יצירת כרטיס לקוח חדש לכל לקוח/ה שקונה במערכת, ושמירת רכישות חדשות בכרטיס לקוח קיים.

עיצוב והטמעה באתר

  • סליקה ותשלום בעמוד תשלום שמופיע באתר, בלי לעבור לדף תשלום חיצוני (פופ-אפ או iframe).

  • אין שינויים או אדפטציות לעיצוב האתר.

  • עיצוב עמוד התשלום בהתאמה אישית, שכולל הוספת תוכן והוספת כפתורי רכישה בדף המוצר ובקטלוג.

ניהול מלאי מוצרים וסנכרון נתונים

אפשרויות לניהול וסנכרון מלאי המוצרים, בחיבור מודול מלאי:

  • מוצרים חדשים - בסיום הרכישה באתר, נייצא אוטומטית את המוצרים החדשים ונשמור אותם במערכת.

  • סנכרון מלאי עם מודול הכנסות - סנכרון בין המוצרים שמופיעים באתר, למוצרים במודול ההכנסות בזמן אמת, לייעול תהליך ניהול המלאי.

גביית הוראת קבע ותשלומים

  • תמיכה בהקמת הוראות קבע במודול הוראות קבע.
    בשיטה זו, מרגע הקמת הוראת הקבע, כל השינויים בהוראת הקבע מתבצעים מתוך SUMIT.
    קריאה נוספת על אפשרות הקמת הוראות קבע באמצעות WooCommerce »

  • תמיכה בהקמת הוראות קבע באמצעות תוסף WooCommerce Subscriptions.
    בשיטה זו, כל השינויים בהוראת הקבע מתבצעים מתוך WooCommerce, באמצעות תוסף WooCommerce Subscriptions.

  • תמיכה בביצוע עסקאות עסקאות שכוללות מספר אפשרויות בחירה והגבלה של מספר התשלומים וסכום העסקה.

חיוב מושהה ותפיסת מסגרת אשראי ללא חיוב (J5)

  • ביצוע עסקה מושהית שכוללת ולידציה (וידוא תפיסת מסגרת) - לכרטיס ולמסגרת אשראי, עם שמירת מסגרת לחיוב.

  • הגדרת אחוז או סכום לתפיסה ממסגרת האשראי - להבטחת התשלום בעסקאות תשלומים.

שמירת המסגרת מאפשרת גמישות בחיוב לבית העסק, ומתאימה לעסקאות שסכום החיוב הסופי שלהן יכול להשתנות עד מועד החיוב.

לדוגמה: מוצרים בעלי משקל משתנה (ירקות או בשר למשל), מוצרים עם טווח מחיר משתנה, וכאלה שהעלות שלהם נקבעת בסיום השירות / אספקת המוצר.

כדי לבצע חיוב מושהה ולתפוס מסגרת אשראי ללא חיוב (J5) יש לקבל אישור מחברת האשראי.
ההסבר המלא נמצא כאן

ניהול ומעקב אחרי הזמנות

  • הפקת מספר הזמנה - מופיע על המסמך שמופק בסיום הרכישה באתר, ועל המסמך שמופק במקביל במערכת ניהול החשבונות.

  • חיוב של כמה מוצרים ברכישה באתר, ופירוט מלא שלהם במסמכים שמופקים במערכת.

מכירה ללקוחות מכל העולם

  • תמיכה במע"מ משתנה - בהתאם להגדרות של WooCommerce.

  • חיובי מט"ח - לחייב במטבע שנוח לכם וללקוחות שלכם.

ויש עוד כמה

  • תמיכה בכל השפות הזמינות במערכת הפקת המסמכים (עברית, אנגלית, ערבית, ספרדית).

  • אפשרות להוספת משלוחים בכל הזמנה.

  • תמיכה בתוספים CartFlows ו-WPFunnels על מנת לאפשר ניהול משפך מכירה באתר, עם תמיכה ב-Upsell ו-Downsell אחרי התשלום באתר.

  • תמיכה בתוסף LearnDash לניהול קורסים.

  • תמיכה בניהול Marketplace באמצעות התוספים Dokan, WCFM ו-WCVendor.

  • זיכויי ללקוחות מתוך ניהול האתר, הפקת מסמך זיכוי אוטומטי ושליחתו ללקוח, שיתועד במודול סליקת אשראי.

  • הפקת מסמך אוטומטי בסיום התשלום - ב-PayPal Express ,PayPal ו- Bluesnap.

  • תמיכה ב-Payments JavaScript API - לקבל פרטי אשראי ישירות מאתר האינטרנט בלי הסמכת PCI, וללא יציאה מדף התשלום (Redirect).

תוספות לתוסף?

אנחנו רוצים שתרגישו בבית באתר שלכם, כדי שתוכלו לנהל תהליך מכירה חלק ולשפר את המכירות.
אז אם אתם מרגישים שיש עוד דברים שהייתם רוצים לשלב או להוסיף, נשמח לשמוע.

האם קיבלת תשובה לשאלתך?