תוסף הסליקה שלנו בווקומרס זמין בחינם לכל הלקוחות שמשתמשים במודול סליקת אשראי במסלול התחלה ומעלה. לעדכון מסלול לחצו פה. להצטרפות לשירות הסליקה לחצו פה.
⚠️ לפני הפעלת התוסף, מומלץ לעבור על דף המידע שלנו בנוגע לפעולות המומלצות לביצוע באתר סחר. עבודה מסודרת בתחילת הדרך תחסוך מכם הרבה בעיות בהמשך.
בכל מקרה של בעיה בהתקנת התוסף, מומלץ לעבור על הדף:
בעיות נוספות בסליקה באתר WooCommerce
התקנת התוסף והטמעתו באתר
אחרי שהפעלנו את שירותי הסליקה במערכת, נתקין את התוסף:
בממשק הניהול של וורדפרס, נכנסים לעמוד התוספים (Plugins).
מחפשים בשורת החיפוש של הממשק: SUMIT ומתקינים את תוסף הסליקה.
אחרי שהתקנו אותו בממשק הניהול, מפעילים (Activate) את התוסף.
נכנסים לעמוד מפתחות API, על מנת לקבל את פרטי ההתחברות הנדרשים בהגדרות התוסף.
חוזרים לעמוד התוסף בממשק הניהול של וורדפרס, ומזינים את פרטי ההתחברות של התוסף למערכת SUMIT: ווקומרס (WooCommerce) > הגדרות (Settings) > תשלומים (Payments) > SUMIT.
מזינים את שלושת פרטי ההתחברות מעמוד מפתחות API במערכת בעמוד הגדרות התוסף בוורדפרס: מזהה ארגון, מפתח פרטי ומפתח ציבורי.
שומרים, ואתם מחוברים! עכשיו אפשר להתחיל למכור שירותים ומוצרים עם תוסף הסליקה.
אחרי חיוב הכרטיס
באתר - יופיעו אישור התשלום ומספר ההזמנה.
במערכת - המערכת יוצרת באופן אוטומטי במודול הכנסות חשבונית מס/קבלה ללקוח/ה (או חשבון/קבלה למי שאינו נדרש במע"מ), עם פרטי העסקה ומספר ההזמנה.
עדכון חשוב ביותר (2024):
התוסף שלנו לא תומך כרגע ב-Checkout Block החדש של WooCoomerce.
לכן מיד לאחר התקנת התוסף חשוב לפעול לפי המדריך הקצר הזה »
הגדרות תוסף הסליקה בוורדפרס
בעמוד הגדרות התוסף, תוכלו להתאים את ההגדרות שמתאימות לכם ולשפר את חוויית הלקוח/ה.
תוכלו להגדיר את הגדרות סליקת האשראי, לערוך את השדות בעמוד התשלום, ולנהל פעולות אוטומטיות במערכת הנהלת החשבונות.
הנה כמה מההגדרות שכדאי להכיר:
מלאי
הגדרות וסנכרון - הגדרת פרמטרים לניהול המוצרים ותדירות הסנכרון בין המלאי באתר, למלאי במערכת ניהול החשבונות.
*לניהול המלאי, יש להתקין את מודול מלאי.ניהול מלאי מוצרים בחנות WooCommerce - הגדרת פרמטרים לניהול מלאי המוצרים, סנכרון מלא למערכת ניהול החשבונות, והגדרת סנכרון המלאי.
עמוד תשלום
תצוגה, ממשק ותוכן - הוספת תוכן וכפתורים, עריכת התצוגה ובחירת שדות התשלום.
הגדרת שדות ת"ז ו-CVV - הגדרת שדות חובה להזנה ובחירה אם להציג או להסתיר שדות מסוימים.
לתשומת הלב, חברות האשראי מחייבות הזנת נתונים אלה, כדי להסתיר את השדות, יש לקבל מהן פטור מהזנת מס' ת.ז ו-CVV.
מסמכים
בחירת שפה - בברירת המחדל יופקו המסמכים בעברית. סימון התיבה "בחירת שפה אוטומטית" תאפשר להפיק את המסמכים בהתאם לשפת הלקוח/ה.
הפקת מסמך הזמנה - הפקת מסמך הזמנה ושילחה ללקוח/ה לאחר חיוב מוצלח באתר, בנוסף למסמך חשבונית/קבלה.
במידה ויש צורך בהגדרה מיוחדת של שיעור המע"מ, מומלץ לעבור על דף המידע הזה
סוגי תשלומים
אינטגרציות עם מודול הכנסות - הפקת מסמך (חשבונית/קבלה) אוטומטית בתשלום ב-PayPal ,BlueSnap, או אחרות שנתמכות ב-WooCommerce
תפיסת מסגרת - קביעת אחוז או סכום מסגרת אשראי של הלקוח/ה לחיוב מושהה, מאפשרת לבצע את חיוב האשראי בשלב מאוחר יותר - מתאימה לעסקאות עם סכום חיוב משתנה. תפיסת המסגרת מבטיחה את הצלחת החיוב העתידי של כרטיס האשראי, בהתאם להיקף המסגרת שנתפסה. למידע נוסף על תפיסת מסגרת.
עסקאות תשלומים - הגדרת מספר תשלומים (עד 36) אפשרי לעסקה, סכום מינימום לתשלום בתשלומים, וסכום מינימלי לתשלום הראשון.
מצב טסט
מאפשר לבצע בדיקות כדי לוודא שהכל עובד חלק בלי לסלוק ולבצע חיובים, עם הפקת מסמכים כטיוטות. יש אפילו מספרי כרטיסים לביצוע הבדיקות.
בסיום תהליך ההתקנה, כדאי לעשות טסט לחיוב אשראי, כדי לראות שכל הסנכרונים עובדים והכל מחובר.
חשוב לזכור: לפני שהאתר עולה לאוויר, שימו לב שביטלתם את סימון התיבה, כדי לא לפספס מכירות.
שמירת פרטי אשראי
לעזור ללקוחות לרכוש בפעמים הבאות, עם שמירת פרטי כרטיס האשראי שלהם, ואפשרות למילוי אוטומטי של פרטי הכרטיס ברכישות הבאות.
בהפעלת מצב זה תוכלו גם לבצע אינטגרציה עם תוסף WooCommerce Subscriptions לביצוע חיובים מחזוריים ישירות מהאתר. ההסבר המלא פה »
מיזוג לקוחות אוטומטי
מיזוג כרטיס לקוח קיים במערכת בסיום הרכישה באתר כדי למנוע כפילות. מתבצע בהתאם למזהה הלקוח/ה או המייל.
שימושים, יתרונות, יכולות?
רוצים ללמוד עוד על התוסף? בואו לקרוא עליו כאן.