לדלג לתוכן הראשי
כל האוספיםהמודולים שלנוהוצאותשאלות נפוצות
איך לייצא את קבצי ההוצאות עבור תקופת זמן מוגדרת לפי תאריכי המסמכים
איך לייצא את קבצי ההוצאות עבור תקופת זמן מוגדרת לפי תאריכי המסמכים
עודכן לפני יותר משנה

דף זה מיועד רק למשתמשי המערכת שבחרו לעבוד בשיטת ניהול הוצאות מלא.

באופן עקרוני, משרד הנהלת החשבונות שלכם יכולים לייצא את כל החומר שלכם ולקלוט אותו בקלות בתוכנת הנהלת החשבונות שהם משתמשים בה מכאן.
בהורדת החומרים הרגילה, מועברים כל קבצי ההוצאות שהעליתם למערכת, בהתאם לתאריכי העלאת הצילומים אצלכם במערכת. זו השיטה העדיפה על מרבית משרדי הנהלת החשבונות.

במידה ואתם רוצים לייצא את קבצי ההוצאות דווקא לפי תאריכי המסמכים שלהם, או בכל שיטה מותאמת אישית שתבחרו, ניתן לבצע זאת ישירות ממודול הוצאות.

להלן הסבר כיצד לבצע את היצוא, כולל כל אפשרויות היצוא שהמערכת מאפשרת לכם, ולאחר מכן הסבר בנוגע ליצירת דוח קבוע שתוכלו לגשת אליו בכל עת שיכלול בדיוק את הנתונים שאתם רוצים בטווח הזמן שמתאים לצרכים שלכם.

הכנת הנתונים ליצוא

ראשית, יש להכין את הנתונים ליצוא.
יש להכנס למסך הראשי של מודול הוצאות, ולבחור שם בפילטר את טווח התאריכים הרצוי.

באופן דומה, ניתן להגדיר פילטרים נוספים בהתאם לצורך. למשל לבחור לכלול ביצוא רק קבצים ששייכים למסמכי חשבונית ספק, ללא מסמכי תשלום לספק.

ביצוע והגדרות היצוא

על מנת לבצע את היצוא יש ללחוץ על כפתור הפעולות הנוספות (...) ולאחר מכן שוב על "פעולות נוספות", ואז על "יצוא נתונים".

בחלון שיפתח, בחרו את "שליחת תצוגה בדוא"ל"

ואז תוכלו לבחור את הגדרות היצוא:

  1. פורמט הדוח - ניתן לבחור לקבל קובץ סיכום בפורמט PDF או בפורמט אקסל
    (לרוב בהעברה ישירה למשרד הנהלת החשבונות יהיה להם נוח לקבל את PDF הסיכום ולראות לאיזה סעיף שייך כל צילום הוצאה. במידה ואתם מעוניינים דווקא לבצע חישובים בצד שלכם על הקובץ ניתן לבחור את האפשרות של אקסל)

  2. האם לשלוח את הקבצים המצורפים - יש לסמן את השדה. כך תקבלו באותו מייל גם קובץ ZIP הכולל את כל צילומי ההוצאות הרלוונטיים.

  3. שליחת כרטיסים עצמאיים - בדרך כלל אין צורך לסמן את השדה הזה. סימון שלו ישלח בנוסף לצילומי הקבצים ולדוח הכולל, גם עותק של כל מסמכי ההוצאה שיצרתם במערכת. ככלל, אין למשרד הנהלת החשבונות שלכם מה לעשות עם זה


שמירת דוח קבוע ליצוא מהיר

השיטה ליצירת דוח קבוע, היא לשמור תצוגה במודול הוצאות, שתכלול הוצאות מטווח תאריכים דינמי.

נניח שאתם רוצים אחת לחודשיים לייצא את נתוני ההוצאות עבור הנהלת החשבונות שלכם. ונניח שאתם מבצעים את זה בדרך כלל בחודש העוקב. כלומר למשל בתחילת חודש מרץ, תרצו לייצא את נתוני החודשים ינואר-פברואר.


במקרה כזה יש לפעול לפי השלבים הבאים:

1. יש להחיל במקביל 2 פילטרים על שדה התאריך.
הראשון יוגדר לפני פחות מ-2 חודשים
השני יוגדר לפני יותר מ-1 חודשים
(שדה התאריך כבר מוכן עבורכם ברשימת שדות החיפוש, ועליו ניתן להחיל את הפילטר הראשון. על מנת להחיל את הפילטר השני יש ללחוץ על הוספת פילטר ולבחור שוב את שדה "תאריך" ואז תוכלו להחיל פילטר נוסף על אותו שדה)

דוגמה ליצירת הפילטר הראשון:

המצב הסופי הנדרש:

2. יש ללחוץ על הכפתור האפור שיופיע מצד שמאל למטה של המסך של שמירת השינויים:

3. בחלון שיפתח תנו שם לדו"ח הקבוע שישמר עבורכם במערכת. למשל: "דו"ח הוצאות דוח חודשי".

4. זהו, סיימתם בהצלחה. יש לכם עכשיו תצוגה קבועה במודול הוצאות שתציג עבורכם בכל פעם את כל ההוצאות הדו חודשיות עבור החודשיים הקודמים.

5. במידה ותרצו לשמור את הדו"ח כך שיופיע קבוע בראש מסך הדוחות של המערכת,
יש לגשת למסך "ניהול תצוגות" ולסמן שם את הדו"ח בסימון 🖤

לאחר מכן הדו"ח יחכה עבורכם בכל פעם שתכנסו למסך של "כל הדוחות"

ניתן כמובן גם לשמור קישור ישיר לדו"ח בסרגל המועדפים של הדפדפן שלכם, על שולחן העבודה במחשב, או בכל מקום אחר שתרצו.

האם קיבלת תשובה לשאלתך?