מודול ניהול תקציב מאפשר לכם לעשות מעקב אחר ההכנסות וההוצאות שלכם, לפי סעיפים תקציביים.
המודול מוסיף שדה בשם: "סעיף תקציבי" הן למסמכי הכנסה (מתוך מודול הכנסות) והן למסמכי הוצאה (מתוך מודול הוצאות).
🏆 מודול ניהול תקציב זמין במסלול מתקדם ומעלה
דוחות המגיעים עם המודול
דוח הכנסות לפי סעיף תקציבי
דוח הוצאות לפי סעיף תקציבי
דוח מאזן לפי סעיף תקציבי
כל הדוחות נתמכים על ידי בחירה בסוג הדוח. בין אם הוא נשען על חשבוניות או על קבלות, על תיעודי תשלום או תיעודי הוצאה.
כיצד יוצרים סעיפים תקציביים?
על מנת ליצור סעיפים תקציביים מהם תוכלו לבחור בעת הפקת מסמך את הסעיף התקציבי הרלוונטי למסמך, תוכלו להיכנס אל "הגדרות > המודולים שלי > ניהול תקציב > הגדרות",
שם תוכלו ליצור סעיפים תקציבייים חדשים.
איך מוסיפים סעיף תקציבי למסמך?
בכל מסמך הכנסה/הוצאה שניצור במערכת, יהיה לנו בתחתית המסמך שדה של סעיף תקציבי בו נוכל לבחור את הסעיף התקציבי שהמסמך משתייך אליו, וכן נוכל גם משדה זה ליצור סעיפים תקציביים חדשים בהתאם לצורך.
שימו לב! גם אם המסמך כבר נוצר ונשמר כסופי, ניתן להיכנס אליו ולעדכן את הסעיף התקציבי. יש להיכנס למסמך, לבחור ב-"פעולות נוספות (...) > עריכה". בחלון שיתקבל, יש ללחוץ על "המשך לעריכת המסמך", ובתחתית המסמך תהיה אפשרות לבחור את הסעיף התקציבי ולשמור את השינויים שביצענו.