ניהול משתמשים
עודכן אתמול

ההרשאות במערכת מתחלקות לשני סוגים - הרשאות כלליות לארגון והרשאות פרטניות לתיקיות ולמודולים.

הרשאות כלליות לארגון

ההרשאות הכלליות לארגון מאפשרות לתת למשתמשים אחת מתוך האפשרויות הבאות:

  • בעלים - צפייה מלאה, עריכה מלאה, שינוי הגדרות והוספת/הסרת משתמשים

  • מנהל/ת - צפייה מלאה, עריכה מלאה, שינוי הגדרות. ללא גישה לניהול המשתמשים.

  • חבר/ה בארגון - צפייה מלאה, עריכה מלאה, ללא שינוי הגדרות.

  • הנהלת חשבונות - צפייה מלאה, עריכה חלקית, ללא שינוי הגדרות.

  • צפייה בלבד - צפייה מלאה, ללא עריכה וללא שינוי הגדרות.

  • ללא הרשאה - אין הרשאות בכלל. ההרשאה מאפשרת ביצוע פעולות שהוגדרו באמצעות הרשאות לתיקיות ולמודולים בלבד.

איך מוסיפים הרשאה למשתמש?

על מנת להוסיף משתמש לעסק, יש להיכנס אל "הגדרות חשבון > ניהול משתמשים".

לתשומת הלב, ההרשאה תתווסף אל העסק הנוכחי בלבד. במידת הצורך, ניתן לעבור בין העסקים, על מנת להוסיף הרשאות לכל אחד מהעסקים.

הוספת הרשאה למנהל/ת חשבונות

ניתן לתת הרשאה להנהלת החשבונות שלכם על מנת שיוכל להתחבר למערכת, לצפות בנתוני הארגון ולבצע את תהליכי הנהלת החשבונות מתוך החשבון.

הרשאות לתיקיות ולמודולים

הרשאות אלו מאפשרות לתת למשתמש ספציפי הרשאה לביצוע פעולות בתיקיות ספציפיות, או במודולים ספציפיים. לקריאה נוספת »

האם קיבלת תשובה לשאלתך?