שמחים לשתף אתכם בשימוש הכי יעיל במודול ניהול הוצאות.
(בגלל שאנחנו בנינו כאן הכל... אולי זה רעיון טוב להקשיב לטיפים שלנו :)

מנהלי חשבונות, אם הגעתם לכאן, מוזמנים בינתיים להכיר את מודול הנהלת חשבונות, הוא יתאים יותר לצרכים שלכם.

הדרך המומלצת לנהל הוצאות

  1. מעלים צילום הוצאה למערכת מהטלפון, מהמחשב או מהמייל, להסבר המלא על התהליך ההעלאה.

  2. תהליך קידוד קדחתני יסרוק ויסווג אותם מאחורי הקלעים. אם זה מעניין אתכם, הנה ההסבר על התהליך.

  3. חזרתם לתמונה: במסך תיוק הוצאות טיוטה (בתפריט מימין, מתחת לכותרת 'ניהול הוצאות'), תוכלו לעבור על פרטי טיוטת ההוצאה שהעליתם, ולשמור אותה כמסמך הוצאה סופי. להסבר המלא.

  4. נשאר להעביר את ההוצאות למנהל/ת החשבונות שלכם - פה יש לכם 2 אפשרויות:
    א. לעשות את זה כבר עכשיו, אם תתנו הרשאה ל'מנהל/ת חשבונות' ב-מסך ניהול משתמשים.
    ב. ללמוד על הדרכים האחרות.

יש עוד דרכים?

תמיד תוכלו לנהל וליצור בעצמכם מסמכי הוצאות (תיעוד הוצאה ותשלום, תיעוד תשלום ותיעוד הוצאה), בכל דרך אחרת שמתאימה לכם.

האם מצאת את התשובה שלך?