רוצים לנהל מידע על הלקוחות שלכם והוא לא מופיע במערכת? זה פשוט מאוד!

לוחצים בסרגל הצד על "ניהול לקוחות > פעולות נוספות ("...") > הוספת שדה לתיקייה".

כאן ניתן לבחור את סוג השדה.

לתשומת הלב, הוספת שדות דורשת התקנה של מודול ניהול תצוגות.

רוצים להוסיף שדה מתוחכם יותר? לדוגמא, הכנסת "אנשי קשר" תחת הלקוחות שלכם? גם זה לא מאוד מסובך וניתן לביצוע בשלושה שלבים פשוטים:

  1. יצירת תיקייה חדשה: "אנשי קשר".
    בתוך מודול ניהול מידע כללי > כפתור אפשרויות נוספות ("...") > לוחצים יצירת תיקייה חדשה. שם יש להוסיף את השדות הרצויים ולהגדיר את ההגדרות הרצויות.

  2. הוספת שדה לתיקיית הלקוחות.
    בתוך תיקיית הלקוחות מוסיפים שדה לתיקייה כפי שלמדנו קודם.

  3. הגדרת סוג השדה המתאים.
    תחת הוספת השדה לתיקייה יש לבחור את סוג השדה לפי התיקייה ("אנשי קשר"), בחירת אפשרות "ערכים מרובים", ולחיצה על אישור.

האם מצאת את התשובה שלך?