הוצאתם ללקוח/ה דרישת תשלום או חשבון עסקה?
מעולה! עכשיו חשוב לשמור על סדר בתוך תיקיית דרישות התשלום.
ברגע שהתקבל התשלום, נכנסים למודול ניהול הכנסות, ולוחצים על דרישת התשלום הספציפית עליה קיבלתם תשלום.
בחלון יפתח מסך כחול שבו תוכלו לבחור איזה מסמך ליצור. לחצו על הכפתור וצרו חשבון/קבלה, חשבונית מס/קבלה או מסמכים נוספים כגון תעודת משלוח וכו'.
המערכת תיצור קשר בין דרישת התשלום לקבלה בשביל זיכרון ארגוני ובנוסף, תסמן בצורה אוטומטית את דרישת התשלום כ-"סגורה".

ניתן לעשות פעולה דומה גם עבור הצעת מחיר, הזמנה, תעודת משלוח וכדומה.
ניתן לחבר בין מסמכים בדיעבד, כלומר, אם כבר יצרתם קבלה, אתם יכולים להיכנס לדרישת התשלום ותחת "אפשרוית נוספות " לחבר בין הקבלה לבין דרישת התשלום.
בנוסף, אם אין לכם את הפנאי לעסוק בחיבור המסמכים, ניתן פשוט לסמן ידנית דרישות תשלום כ-"סגורות" באמצעות כפתור ה- 3 נקודות ("...") שמופיע בפינה השמאלית .

האם מצאת את התשובה שלך?