לדלג לתוכן הראשי

יצירת טריגר

הגדרת אוטומציה במערכת

עודכן השבוע

כדי ליצור טריגר במערכת יש למלא מספר שדות חשובים שמגדירים את פעולת הטריגר, מתי הוא מופעל ואיך מתבצעת הפעולה. מילוי נכון של השדות מאפשר ניהול קל וברור של הטריגרים ומבטיח שהפעולות הרצויות יתבצעו בצורה מדויקת ויעילה

  • תיאור - יש לתת שם לטריגר בצורה ברורה שמתארת את הפעולה שהוא מבצע. השם צריך לעזור לזהות את מטרת הטריגר במהירות, במיוחד כשיש כמה טריגרים פעילים במערכת.

  • תיקייה – בוחרים את התיקייה שבה מתבצעת הפעולה, לדוגמה: "לקוחות".

  • תצוגה – בוחרים את התצוגה עליה נריץ את הטריגר. זו יכולה להיות תצוגה קיימת במערכת או תצוגה שיצרתם בעצמכם.

  • השינוי שיוזם את הטריגר – בוחרים את סוג הפעולה שמפעילה את הטריגר.

  • שלבים לביצוע - בוחרים את הפעולה שתקרה בעת הפעלת הטריגר. לקריאה על הפונקציונליות, לחצו כאן »

  • סטטוס – יש להגדיר את הטריגר כפעיל על מנת להפעיל אותו.

  • כתובת מייל – אם בחרתם שפעולת הטריגר תשלח מייל, יש לבחור את שדה כתובת המייל מתוך התצוגה שבה מופעל הטריגר. הכתובת שנבחרה תקבל את ההתראה.

  • מספר טלפון – אם בחרתם שפעולת הטריגר תשלח SMS, יש לבחור את שדה הטלפון מתוך התצוגה שבה מופעל הטריגר. המספר שנבחר יקבל את ההתראה.

האם קיבלת תשובה לשאלתך?