לדלג לתוכן הראשי

יצירת התראה אוטומטית למייל בעקבות פעולה במערכת

קבלת התראה אוטומטית למייל בעקבות פעולה שבוצעה במערכת

עודכן השבוע

מערכת SUMIT מאפשרת לשלוח התראה אוטומטית למייל כאשר מתבצעת פעולה מסוימת על כרטיס. לדוגמה, קבלת מייל אוטומטי על פתיחת כרטיס לקוח חדש – בין אם הוא נוצר ידנית, דרך דף תשלום או באמצעות API.

כדי שהמייל יישלח אוטומטית, יש לבצע את השלבים הבאים:

  1. התקנת המודולים הנדרשים: ניהול מידע כללי, ניהול תצוגות, דיוור במייל, טריגרים

  2. הוספת שדה מייל לכרטיס עם כתובת דוא"ל קבועה מראש

  3. יצירת תצוגה הכוללת את שדה המייל

  4. הגדרת תבנית מייל לתוכן ההודעה

  5. יצירת טריגר שישלח את המייל ברגע שהפעולה מתבצעת

התקנת המודולים הנדרשים

תחילה יש להתקין את המודולים בהם המערכת תשתמש לשליחת ההתראה:

🏆 חלק מהמודולים זמינים במסלול מתקדם ומעלה.

הוספת שדה מייל לכרטיס

יש להיכנס אל מודול ניהול מידע כללי ולהוסיף שדה חדש מסוג מייל, שדה זה ישמש לשליחת ההתראה האוטומטית. מומלץ לקרוא לשדה בשם ברור, כמו "מייל לקבלת התראה".

יש להגדיר בו ערך קבוע מראש – כתובת המייל של המשתמש שמעוניין לקבל את ההתראות.

כך, בכל יצירת כרטיס לקוח חדש, תוזן אוטומטית כתובת המייל לשדה הזה ולא יהיה צורך להקליד אותה ידנית.

למידע נוסף על יצירת השדה לחצו כאן »

יצירת תצוגה עם שדה מייל

יש להיכנס אל התיקייה הרלוונטית, לדוגמה "לקוחות".

בתצוגה עליה נרצה להפעיל את הטריגר ולקבל ממנה התראות, יש להוסיף את שדה כתובת המייל ולשמור את התצוגה.

יצירת תבנית מייל

במודול דיוור במייל, יש להיכנס אל "תבניות למסרים > יצירת תבנית".

בוחרים שם לתבנית, מעצבים את תוכן המייל ושומרים.

דוגמה לתוכן תבנית:

כרטיס לקוח חדש נוצר במערכת. מצורפים פרטי הכרטיס.

להסבר נרחב, לחצו כאן »

יצירת טריגר לשליחת מייל

במודול טריגרים, נבחר באפשרות של "יצירת טריגר חדש".

בהגדרות הטריגר:

  • תיאור - יש לתת שם לטריגר בצורה ברורה שמתארת את הפעולה שהוא מבצע, למשל: "שליחת מייל ביצירת כרטיס לקוח חדש". השם צריך לעזור לזהות את מטרת הטריגר במהירות, במיוחד כשיש כמה טריגרים פעילים במערכת.

  • תיקייה – בוחרים את התיקייה שבה מתבצעת הפעולה, לדוגמה: "לקוחות".

  • תצוגה – בוחרים את התצוגה שמכילה את שדה המייל.

  • השינוי שיוזם את הטריגר – בוחרים את סוג הפעולה שמפעילה את הטריגר, לדוגמה: "יצירת כרטיס".

  • שלבים לביצוע - יצירת משימה לביצוע > יצירת שליחת מייל.

  • תבנית לשליחה – בוחרים את תבנית המייל שיצרנו בשלב הקודם.

  • כתובת מייל – בוחרים את שדה כתובת המייל מתוך הכרטיס.

  • סטטוס – יש להגדיר את הטריגר כפעיל.

זהו, מעכשיו בכל הקמת כרטיס לקוח חדש, תקבלו אוטומטית התראה למייל.

האם קיבלת תשובה לשאלתך?