לדלג לתוכן הראשי
מבוא לניהול הוצאות
עודכן השבוע

מודול ניהול ההוצאות במערכת מספק פתרון חכם ויעיל לניהול ההוצאות העסקיות שלכם.

המודול מאפשר לרואה החשבון לקבל את כל נתוני ההוצאות העסקיות באופן מסודר ומרכזי, תוך ייעול תהליך הנהלת החשבונות. בכך, נחסך הצורך בהעברת ניירת הוצאות בשיטה הישנה, שבה נדרש היה לגשת פיזית למשרד רואה החשבון ולמסור ניילונית עם קבצי ההוצאות.

בנוסף, כבעלי עסק, תוכלו ליהנות מתמונת מצב מקיפה ועדכנית על היחס בין ההכנסות להוצאות, לצד יכולת לנתח נתונים ודוחות באופן ברור ואפקטיבי.

ניהול ההוצאות מעולם לא היה פשוט ונגיש יותר.

המערכת מציעה שני מצבים לניהול ההוצאות:

  1. העלאת הוצאות.

  2. יצירת מסמכי הוצאה.

העלאת הוצאות

אם אתם מעוניינים לנהל רק את תהליך העלאת ההוצאות, המודול מאפשר לכם להעלות את כל קבצי ההוצאות בקלות ובמהירות. ניתן לבצע זאת באמצעות מייל, ווטסאפ, או ישירות באפליקציה.

רואה החשבון שלכם יוכל להוריד את החומרים ישירות מהמערכת, בצורה פשוטה ויעילה.

להסבר נוסף על שיטה זו, לחצו כאן »

ניהול הוצאות מלא

תוכלו ליצור מסמכי הוצאה ולנהל באופן מקיף את כל צד ההוצאות בעסק באמצעות מצב "ניהול הוצאות מלא", אותו תוכלו להפעיל באמצעות "הגדרות > הוצאות".
מצב זה כולל:

  • יצירת מסמכי הוצאה.

  • תיוק הוצאות שהועלו למערכת.

  • צפייה בדוחות הוצאות ודוחות השוואת הכנסות להוצאות.

  • הפקת קובצי תשלומים לספקים ועוד.

להסבר נרחב על שיטה זו, לחצו כאן »

האם קיבלת תשובה לשאלתך?