מערכת SUMIT מאפשרת ניהול גמיש ויעיל של עסקים ומשתמשים, תוך הפרדה ברורה בין חשבון עסק לחשבון משתמש. הבנה של ההבדל בין השניים תעזור למנוע טעויות ולהקל על השימוש במערכת.
חשבון עסק
"חשבון עסק" במערכת SUMIT משמש כמרכז ניהול עבור העסק שלך. כל עסק מקבל חשבון ייעודי, המאגד את כל המידע וההגדרות הרלוונטיים: פרטי העסק, הרשאות למשתמשים, מסמכים שהופקו, דוחות פיננסיים ועוד.
המערכת מאפשרת להגדיר משתמשים שונים בעלי רמות הרשאה מגוונות, בהתאם לתפקידם ולצרכי העסק.
חשבון משתמש
"חשבון משתמש" במערכת SUMIT הוא החשבון האישי של כל אדם, המשמש לכניסה, ניהול פעולות אישיות. כל משתמש מתחבר למערכת באמצעות כתובת המייל שלו. לאחר כניסה למשתמש במערכת, ניתן לנהל גישה לעסקים שונים, בכפוף להרשאות מתאימות, הניתנות על ידי בעלי הרשאה בעסק הרלוונטי.
משתמש המעוניין להצטרף לעסק חדש, יידרש לקבל הרשאה ממשתמש בעל הרשאת "בעלים" בעסק זה. במידה שלא ניתנה הרשאה לעסק המבוקש, המערכת תיצור עבור המשתמש חשבון עסק חדש. חשבון זה יהיה אישי, בלתי מחובר לעסק שאליו ביקש להתחבר, והגישה לחשבון החדש תהיה מוגבלת רק למשתמש שיצר אותו.
במידה ויצרת בטעות חשבון עסק נוסף במקום להתחבר לעסק קיים, אפשר לקרוא על מחיקת העסק המיותר כאן »
איך מוסיפים משתמש לעסק?
אם אינך בעל הרשאות בעסק מסוים שאליו ברצונך להתחבר, עליך לבקש ממשתמש בעל הרשאת "בעלים" בעסק שיוסיף אותך כמשתמש. על המשתמש בעל ההרשאה להיכנס לחשבון העסק באמצעות כתובת המייל שלו, לגשת לחשבון העסק שבו נדרשת ההרשאה, ולאחר מכן לעבור למסך "הגדרות > משתמשים והרשאות" כדי להוסיף אותך כמשתמש בעל הרשאה בעסק.
רק בעלי הרשאת "בעלים" בעסק מוסמכים להוסיף משתמשים חדשים. משתמשים שאינם מחזיקים בהרשאה זו, אינם יכולים לבצע את הפעולה בעצמם.
לקריאה נוספת על ניהול המשתמשים לחץ כאן »