לדלג לתוכן הראשי
כל האוספיםברוכים הבאים!התחלת עבודה במערכת
מסלולי הטמעה של מערכת SUMIT לעסקים
מסלולי הטמעה של מערכת SUMIT לעסקים
עודכן לפני יותר משבוע

מערך ההטמעה של SUMIT מציע לכם מספר מסלולי הטמעה מובנים שתוכלו להיעזר בהם בתחילת העבודה שלכם עם המערכת.

כל מסלול ממוקד במטרה עסקית מסוימת. ניתן לקחת מאתנו גם שירות של מספר מסלולי הטמעה במקביל בהתאם לצרכים העסקיים שלכם.

בכל מסלול הטמעה תקבלו ליווי צמוד של צוות הטמעה מטעמנו המתמחה באותו תחום.

מסלולי ההטמעה לעסקים וארגונים

מסלול הטמעת מערכת הגביה

מסלול זה מיועד לעסקים וארגונים המעוניינים לנהל את הגביה שלהם באמצעות מערכת הגביה המתקדמת של SUMIT. במסלול זה נלווה אתכם צעד אחר צעד החל מאפיון הצרכים, ביצוע כל ההגדרות הנדרשות בהתאם לצורך שלכם, יבוא הלקוחות והוראות הקבע למערכת וכלה בהדרכה מעמיקה וליווי צמוד בתחילת העבודה במערכת.

מסלול הטמעת מערכת הנהלת החשבונות הפנימית

מסלול זה מיועד לעסקים וארגונים המעוניינים לבצע את כל הנהלת החשבונות שלהם מקצה לקצה בתוך המערכת. מודול הנה"ח פנימית של SUMIT מאפשר לכם לבצע הנהלת חשבונות פנימית מלאה, חד צידית או כפולה, כולל סנכרון אוטומטי של בנקים וכרטיסי אשראי, התאמות מהירות, תכנון מס מתקדם, שידור דוחות ישיר ב-API לרשויות, ועוד. עסקים ועמותות שעושים את הנהלת החשבונות שלהם במערכת SUMIT מדווחים על חסכון בכ-40% בזמן העבודה השוטף שלהם בכל חודש.

במסגרת ההטמעה תקבלו ליווי והדרכה מלאה בתחילת העבודה, כולל סיוע ביבוא כל ההיסטוריה החשבונאית שלכם מהמערכת הקודמת.

מסלול הטמעת מערכת ה-CRM

מסלול זה מיועד לעסקים וארגונים המעוניינים לבצע תהליכים מתקדמים של ניהול העסק באופן כללי, וניהול לקוחות בפרט, במערכת ה-CRM של SUMIT. מערכת ה-CRM של SUMIT מאפשרת לכם ליצור תיקיות, שדות, תצוגות ודוחות בהתאמה אישית לצרכי העסק, עם מגוון רחב מאוד של שדות מתקדמים, ניהול יחסים מורכבים בין כרטיסים, אוטומציות מתקדמות ועוד.

במסלול זה תקבלו הדרכה מקיפה על השימוש במודולים של ניהול מידע כללי, ניהול תצוגות, יצירת דוחות, בניית תיקיות ושדות במערכת וכן שירות של התאמות מערכת בהתאם לצורך שלכם על בסיס אפיון צרכים מסודר.

האם קיבלת תשובה לשאלתך?