איך להוסיף חתימה במסמך?
עודכן לפני יותר משבוע

הוספת חתימה קבועה במסמכים

ניתן להוסיף חותמת או חתימה אישית משלכם, אשר תופיע על המסמכים.

לשם כך יש ליצור קובץ תמונה של החותמת או החתימה, ולהעלות אותו דרך "הגדרות > הכנסות > תמונת חתימה שתופיע על המסמכים".
הקובץ צריך להיות בפורמט JPEG או PNG, ברזולוציה מומלצת של 250*250.
הוספת חתימה או חותמת תשפיע על המסמכים הבאים שיופקו במערכת מכאן ולהבא.




בקשת חתימה מהלקוח או הספק

ניתן להשאיר את שורת החתימה ריקה, ולבקש מהלקוח/ספק לחתום שם ולהשיב לכם את הקובץ החתום. את הקובץ החתום תוכלו להעלות בחזרה למערכת, לכרטיס הלקוח, או להצמיד אותו ישירות למסמך המקורי, בשדה שנקרא "קובץ מקושר".
ניתן להוסיף את השדה הזה לתצוגה בהתאם להוראות כאן »


לאחר מכן תוכלו לעבור למצב "עריכה טבלאית מתקדמת" ולהוסיף שם את הקובץ החתום



הפקת מסמכים ללא שורת חתימה

ניתן גם להפיק את כל המסמכים ללא שורת חתימה כלל. עושים את זה על ידי כניסה אל המסמך הרצוי במערכת ואז לחיצה על שמירה כ-PDF:


התוצאה שתתקבל הינה קובץ נקי ללא הצגת שדה חתימה כלל:

האם קיבלת תשובה לשאלתך?