כל האוספים
ברוכים הבאים!
למה כדאי לך שהנהלת החשבונות שלך יעבדו עם SUMIT?
למה כדאי לך שהנהלת החשבונות שלך יעבדו עם SUMIT?
עודכן לפני יותר משבוע

בנוסף על מערכת SUMIT לניהול העסק שאתם מכירים ומשתמשים בה, SUMIT מציעה גם מערכת נוספת לרואי חשבון, מייצגים ומשרדי הנהלת חשבונות. מערכת זו מאפשרת להם לבצע את כל עבודת הנהלת החשבונות מקצה לקצה. מערכת הנהלת החשבונות של SUMIT משתלבת באופן מלא עם המערכת שאתם משתמשים בה לניהול העסק.

כאשר הנהלת החשבונות שלך תעבור להשתמש במערכת שלנו, תיהנו ממספר יתרונות חשובים, רשמנו כאן את עשרת הרווחים הגדולים ביותר עבורכם:

יתרונות מיידים עבורך כבעל/ת עסק

  1. הנהלת החשבונות שלך תוכל למשוך אוטומטית את ההכנסות וההוצאות מהחשבון שלך לביצוע הנהלת החשבונות.

  2. חסכון משמעותי בעבודה של הנהלת החשבונות שלך. זה יאפשר לרואה החשבון שלך להשקיע בך זמן משמעותי יותר ביעוץ והכוונה על חשבון הזמן שהם היו מבזבזים שם עד היום בטיפול טכני ארוך בקליטת נתוני הנהלת החשבונות של העסק שלך.

  3. תוכלו לצפות בכל עת בדוחות מהנהלת החשבונות שלך, בפורטל הנהלת חשבונות אצלכם במערכת. כולל: דו"ח רווח והפסד, מאזן בוחן ועוד. הדוחות הללו יסתנכרנו אוטומטית בכל רגע עם העבודה שהנהלת החשבונות מבצעת עבורך מאחורי הקלעים, ללא צורך בכלל לפנות אליהם לגבי זה.

  4. תוכלו לצפות בכל עת בכרטסת מסודרת עם פילוחים חכמים לפי הצורך. הכל מסונכרן אוטומטית על סמך תנועות יומן מאומתות שעברו בקרה של הנהלת החשבונות שלכם.

  5. תקבלו מעקב מלא אחרי תשלומים לרשויות, כולל עדכון ישיר על הסכומים שנדרשים לתשלום בכל תשלום לרשויות.

  6. דיוק בעבודת הנהלת החשבונות שלכם - תוכלו להיות בטוחים שהעבודה של הנהלת החשבונות שלכם נעשית באופן מושלם ומדויק, עם מנגנונים חכמים של סריקה אוטומטית, זיהוי כפילויות, איתור חוסרים ועוד המון פונקציות מתקדמות שיהיו שוות לכם המון.

  7. רואה החשבון שלך יפתח את הבוקר עם חיוך. כל בעל עסק עם נסיון יודע את המשמעות של זה. הוא יהיה רגוע וזמין יותר עבורכם, כשהעניינים אצלו יהיו בשליטה.

  8. העברת חומרים נוספים בצורה קלה להנהלת החשבונות - הנהלת החשבונות תקבל מכם אוטומטית כל חומר שתעבירו להם במערכת וזה יתוייק אצלם בצורה מסודרת, כך שלא ישכחו שום חומר. הכל יחכה להם בדיוק לרגע הנכון. חומרים לדוח השנתי, חומרים להצהרת הון וכו'.

  9. קיצור משמעותי בזמני התגובה של רואה החשבון שלכם. נתונים שהייתם מקבלים מרואה החשבון לאחר כמה חודשים, תוכלו לקבל בטווחי זמן הרבה יותר קצרים, בגלל השיטה המיוחדת של המערכת שמאפשרת לרואי החשבון לבצע בצורה הרבה יותר יעילה את הפעולות כמו למשל דיווח ישיר למע"מ באופן מקוון מתוך המערכת.

  10. סנכרון אוטומטי של כל חשבונות הבנק וכרטיסי האשראי שלכם. יאפשר להנהלת החשבונות שלכם לזהות פערים בהכנסות ובהוצאות ולעדכן אתכם מיידית לגבי זה.

האם קיבלת תשובה לשאלתך?