אימות מספר לשליחת סמסים
עודכן לפני יותר משבוע

רקע

עקב עדכון תקנות הרגולציה בישראל, שליחת סמסים תתאפשר רק לאחר מילוי 2 דרישות אבטחה:

  1. אימות “חזק” של אמצעי התשלום.
    מערכת SUMIT תומכת באימות חזק, בעזרת המנגנון של תשלום למערכת באמצעות הוראת קבע בנקאית. אי לכך, התשלום למערכת סאמיט באמצעות חיוב מס"ב הינו תנאי לעבודה עם מודול שליחת סמסים, ללא זה לא ניתן לשלוח סמסים מהמערכת.

  2. ביצוע אימות למספר הטלפון של השולח, ממנו ישלחו המסרונים.

שלבי תהליך האימות וההצטרפות לשירות שליחת סמסים

  1. על הלקוח לוודא שיש לו אמצעי תשלום פעיל במס”ב ללא הגבלת תקרת חיוב.

  2. יש למסור לצוות התמיכה בהודעה כתובה את מספר הטלפון שממנו יישלחו הסמסים.

  3. לאחר מכן תקבלו סמס לאותו מספר שמסרתם, שיכלול קישור שיאפשר לכם לעבור תהליך אימות מיידי.

  4. בסיום תהליך האימות יש לעדכן את צוות התמיכה על סיום ביצוע תהליך האימות, באמצעות הלחיצה על הקישור.

  5. צוות התמיכה יבצע בדיקה כי אכן סיימתם את תהליך האימות למספר הטלפון בשעה האחרונה. במידה וכן, השיוך יבוצע, ובמידה ולא - תקבלו קישור חדש.

בסיום התהליך תוכלו להתחיל לשלוח סמסים מהמערכת

האם קיבלת תשובה לשאלתך?