מבוא לניהול מלאי
עודכן לפני יותר משבוע

מודול מלאי הינו מודול פשוט המאפשר לכם לראות את סטטוס המלאי של המוצרים המנוהלים במערכת. המודול מאפשר הפקת מסמכים מסוג הזמנת רכש, תעודות משלוח ותעודות החזרה.

איך מודול ניהול המלאי עובד?

  • מוסיפים מלאי למערכת באמצעות "הזמנת רכש".

  • גורעים מלאי מהמערכת באמצעות מסמך הכנסה מסוג: "חשבונית", "חשבונית מס", "חשבונית/קבלה", או "חשבונית מס/קבלה" (עסקים שלא חייבים במע"מ: באמצעות חשבון או חשבון/קבלה).

  • זיכוי מסמך הכנסה מוסיף מלאי למערכת.

  • על מנת לגרוע מלאי עקב בלאי או כל סיבה אחרת, ניתן להשתמש בהזמנת רכש במינוס.

  • על מנת לאפס את ספירת המלאי, יש להכנס למודול מלאי, וללחוץ על "איפוס מלאי", תחת סרגל הפעולות.

  • מי שרוצה לגרוע מלאי באמצעות תעודת משלוח, זה גם אפשרי! יש צורך להחליף את הפילטר בעמוד המודול, כך שלא תיווצר גריעה כפולה (אחת עבור תעודת המשלוח ואחת עבור החשבונית).

האם קיבלת תשובה לשאלתך?