מכירים העברת הוצאות לרואה החשבון דרך מודול העברת חומרים שלנו? לשם המערכת מנקזת את כל ההוצאות שאתם מעלים ואחת לחודש/חודשיים, או מתי שאתם נדרשים לכך, אתם מעבירים את כל ההוצאות באמצעות המייל אל רואה החשבון.

במקום שתאלצו לזכור כל פעם את המייל של רואה החשבון, קיצרנו וייעלנו את הדרך.

מעכשיו, אחרי שתשלחו פעם אחת בלבד הוצאה באמצעות המייל, תוכנת המייל שלכם תזכור את הכתובת (של רואה החשבון), וכל מה שתצטרכו לעשות בפעם הבאה שתרצו לשלוח הוצאות, זה פשוט לכתוב בשדה הנמען "העברת חומרים". המערכת תזכור עבורכם את כתובת המייל של רואה החשבון ומה שנשאר לכם לעשות, פשוט לשלוח.

כמובן שניתן גם להעביר את ההוצאות בווטסאפ, כמו שאתם כבר מכירים.

האם מצאת את התשובה שלך?