תוסף הסליקה שלנו בשילוב עם מודול ניהול מלאי, מאפשר לעקוב אחרי הרכישות באתר ולסנכרן את מלאי המוצרים בו עם מלאי המוצרים במערכת.
הסנכרון מייעל את תהליך הזמנת הרכש של מוצרים/שירותים מספקים - במערכת, ואת תהליך המכירה ואספקת המוצרים ללקוחות - שרוכשים באתר.

למה צריך את ניהול המלאי?

למכירת מוצרים בכמות מוגבלת, כאלה שהמלאי שלהם מתחדש / משתנה, למכירת כרטיסים, מבצעי מכירות בכמות מוצרים מוגדרת ועוד.

סנכרון המלאי עובד בשני כיוונים:

  • רכישה - במהלכה מלאי המוצרים מתעדכן אוטומטית אחרי כל רכישה באתר.

  • בהזמנת רכש - מודול ניהול מלאי מאפשרת לעקוב אחרי מלאי המוצרים בהזמנות רכש במערכת ולסנכרן אוטומטית או ידנית באתר.

סנכרון המלאי באתר לאחר יצירת הזמנת רכש

לפני שמתחילים לסנכרן את המלאי ולהשתמש במודול ניהול המלאי, יש לחבר את המערכת לתוסף. להסבר על החיבור

אחרי חיבור התוסף למערכת, אפשר לסנכרן את המלאי:

  1. יוצרים מסמך הזמנת רכש עבור מוצר/שירות שקיים במערכת ובאתר: נכנסים אל "מודול ניהול מלאי > יצירת מסמך מלאי > הזמנת רכש".

  2. אחרי הפקת מסמך הזמנת רכש, מלאי המוצר יתעדכן לפי הכמות שהוזמנה.

  3. בלוח הבקרה - בממשק הניהול של האתר - בוחרים "סנכרון מלאי מיידי", ומלאי המוצרים יתעדכן לפי המלאי שקיים במערכת.

  4. אפשר גם לתזמן את תדירות סנכרון המלאי, בממשק ניהול האתר בוחרים "ווקומרס (WooCommerce) > הגדרות (Settings) > תשלומים (OfficeGuy < Payments) > גוללים למטה עד שמגיעים ל"ניהול מלאי", בוחרים "תדירות סנכרון מלאי" ובוחרים בין 12 ל-24 שעות, או בלי סנכרון אוטומטי.

סנכרון מלאי לאחר רכישה

  1. אחרי שמוצר נרכש באתר, המערכת מפיקה מסמך חשבונאי (חשבונית מס/קבלה או חשבון/קבלה) ללקוח/ה עם פירוט המוצרים שנרכשו.

  2. אחרי הפקת המסמך, המערכת תפחית את המוצר שנרכש ממלאי המוצרים. אם הוא לא קיים במערכת, היא תיצור לו כרטיס מוצר חדש.

  3. את המלאי המעודכן של המוצר אפשר לראות בכניסה לניהול המלאי.

הגדרות ניהול מלאי של מוצר בניהול האתר

לקבוע מאפיינים ספציפיים לניהול המלאי לכל מוצר שנמכר באתר.

כדי להגדיר את הפרמטרים, נכנסים לכרטיס המוצר בניהול האתר ובוחרים את שיטת ניהול המלאי המועדפת בטבלת נתוני המוצר:

סטטוסים כלליים לניהול מלאי מוצר

הגדרת החיווי של מלאי המוצר אשר יוצג ללקוח בדפי התשלום באתר:

  • במלאי – אין חיווי בעמוד המוצר.

  • אזל – תופיע הודעה שנגמר המלאי של המוצר.

  • בהזמנה משלימה – ביצוע הזמנה מראש של המוצר.

הגדרות ניהול מוצר במלאי

ניהול מלאי וקביעת פרמטרים שונים למלאי של מוצר:

  • תצוגת מספר המוצרים ללקוח/ה - הצגת מספר המוצרים שקיימים במלאי - בדף הלקוח/ה באתר. המספר מתעדכן אחרי כל רכישה.

  • הזמנות מוצר - סנכרון אוטומטי בין הזמנות של לקוחות להזמנת רכש של מוצרים, ויצירת ההזמנה ללקוחות מעוניינים.

  • הגבלת רכישת מוצר - אפשרות למכירה של מוצר אחד בלבד בכל רכישה.

  • התראה מכסת מוצרים במייל - כשמכסת המלאי של המוצר יורדת מתחת לרף שנקבע, תישלח התראה במייל.

האם מצאת את התשובה שלך?