בברירת המחדל, כל המיילים שיוצאים מהמערכת נשלחים מכתובת שנראית בערך ככה:

customers+123456789@sumit.co.il.

ניתן ומומלץ להגדיר כי המיילים יישלחו מתוך כתובת המייל שלכם, לדוגמה name@domain.com או name@gmail.com.

הגדרת התיבה האישית שימושית מאוד עבור שליחת מסמכים מתוך מודול ניהול הכנסות, ועבור שליחת עדכונים בעקבות חיובים המתבצעים במודול הוראות קבע.

איך מעדכנים את כתובת המייל ממנה נשלחים המיילים?

העדכון מתבצע במהירות ובקלות בשלושה קליקים, ואינו מצריכה שום ידע טכני, רק גישה למייל שאותו אתם רוצים לאשר.

  1. לוחצים בסרגל הצד על "הגדרות חשבון > הגדרות עסק"

  2. תחת הכותרת "מיילים יוצאים יישלחו מהכתובת" לוחצים על "עריכה והגדרות שרת".

  3. מופיעים את כתובת המייל שלכם ולוחצים על אישור.

  4. לוחצים על הקישור שהתקבל בכתובת המייל שלכם.

האם מצאת את התשובה שלך?