כחלק מממודול ניהול הוצאות, תוכלו להעלות מסמכים שונים ע"י שליחה שלהם במייל. אנחנו נשמור את כל הקבצים שתשלחו אליה כחשבונית ותשלום לספק/ית.
כדי להשתמש באפשרות זו, נכנסים להעלאת צילומי הוצאות, שם תוכלו לקבל את המייל אליו שולחים את ההוצאות, ולהגדיר כתובות מייל שמהן תוכלו לשלוח את ההוצאות.
הערות חשובות:
כל קובץ שתעבירו - גם אם תעבירו כמה קבצים במייל בודד - ייחשב כהוצאת טיוטה.
ניתן לשלוח את ההוצאות באמצעות צירוף (Attachment), או באמצעות שילוב תמונה בתוך תוכן המייל עצמו.
בתהליך "תיוק הוצאות" תוכלו לשנות את סוג מסמך ההוצאה (חשבונית ספק/ית, תיעוד תשלום לספק/ית או חשבונית ותשלום לספק/ית), בהתאם לסוג המסמך שהתקבל (חשבונית, קבלה או חשבונית/קבלה).