כחלק מממודול ניהול הוצאות, תוכלו להעלות מסמכים שונים ע"י שליחה שלהם במייל. אנחנו נשמור את כל הקבצים שתשלחו אליה כחשבונית ותשלום לספק/ית.

כדי להשתמש באפשרות זו, נכנסים להעלאת צילומי הוצאות, שם תוכלו לקבל את המייל אליו שולחים את ההוצאות, ולהגדיר כתובות מייל שמהן תוכלו לשלוח את ההוצאות.

הערות חשובות:

  • כל קובץ שתעבירו - גם אם תעבירו כמה קבצים במייל בודד - ייחשב כהוצאת טיוטה.

  • ניתן לשלוח את ההוצאות באמצעות צירוף (Attachment), או באמצעות שילוב תמונה בתוך תוכן המייל עצמו.

  • בתהליך "תיוק הוצאות" תוכלו לשנות את סוג מסמך ההוצאה (חשבונית ספק/ית, תיעוד תשלום לספק/ית או חשבונית ותשלום לספק/ית), בהתאם לסוג המסמך שהתקבל (חשבונית, קבלה או חשבונית/קבלה).

האם מצאת את התשובה שלך?