לדלג לתוכן הראשי
העלאת הוצאות דרך המייל
עודכן לפני יותר משבוע

כחלק מממודול ניהול הוצאות, תוכלו להעלות מסמכים שונים ע"י שליחה שלהם במייל. אנחנו נשמור את כל הקבצים שתשלחו אליה כחשבונית ותשלום לספק/ית.

כדי להשתמש באפשרות זו, נכנסים להעלאת צילומי הוצאות, שם תוכלו לקבל את המייל אליו שולחים את ההוצאות, ולהגדיר כתובות מייל שמהן תוכלו לשלוח את ההוצאות.

הערות חשובות:

  • כל קובץ שתעבירו - גם אם תעבירו כמה קבצים במייל בודד - ייחשב כהוצאת טיוטה.

  • ניתן לשלוח את ההוצאות באמצעות צירוף (Attachment), או באמצעות שילוב תמונה בתוך תוכן המייל עצמו.

  • בתהליך "תיוק הוצאות" תוכלו לשנות את סוג מסמך ההוצאה (חשבונית ספק/ית, תיעוד תשלום לספק/ית או חשבונית ותשלום לספק/ית), בהתאם לסוג המסמך שהתקבל (חשבונית, קבלה או חשבונית/קבלה).

האם קיבלת תשובה לשאלתך?