תהליך הסריקה האוטומטי במערכת קורה בכל פעם שאתם מעלים הוצאה ואנחנו צריכים לסרוק ממנה את הפרטים הרלוונטים למסמך החשבונאי - במקרה הזה - הוצאה.

3 שניות להוצאה

תהליך סריקת ההוצאה אמור להיות עניין של לא יותר מ-3 שניות. כאן תוכלו לקרוא בהרחבה על התהליך המומלץ לניהול הוצאות.
אבל בקצרה הוא מורכב מ-4 שלבים:

  1. מעלים ההוצאה מהנייד.

  2. המערכת סורקת את הצילום ומזהה את המידע.

  3. נכנסים למסך תיוק הוצאות טיוטה.

  4. המערכת הזינה את פרטי ההוצאה. רואים שזה בסדר ושומרים כמסמך סופי.

סריקה? איך זה עובד?

בסיום העלאת ההוצאה, המערכת מתחילה את הסריקה מאחורי הקלעים. מנגנון סריקה אופטית חכמה (OCR Optical character recognition) בשילוב עם תהליכים חכמים של Big Data, AI ו-Machine Learning, עוזר למערכת לזהות (מיליוני) ספקים שהיא מכירה, והיא כל הזמן ממשיכה ללמוד ולהכיר ספקים נוספים.

המערכת מזהה גם נתונים כמו תאריך, סכום ומספר המסמך (שחשוב מאוד לחבר׳ה בהנהלת חשבונות).

אם המערכת לא בטוחה בקשר לנתון מסוים, היא תבחר אופציה אחת, אבל תציג את האפשרויות הנוספות כדי שתוכלו לעדכן אותו בלחיצת כפתור.

יש לכם הוצאות להעלות? בואו לראות בעצמכם איך היא סורקת בכל העלאה :)

האם מצאת את התשובה שלך?