לדלג לתוכן הראשי
הצטרפות לסליקת אשראי עם Upay

הסבר מפורט על תהליך ההצטרפות ותנאי הסליקה עם חברת Upay (יופיי)

עודכן לפני יותר מ-5 חודשים

מצטרפים לסליקת אשראי דרך המערכת ומתחילים לסלוק תוך 30 שניות בחיבור ל-Upay (חברת מאגד אשראי).

העברת הכספים לחשבון, תקרה רק אחרי פגישה והעברת מסמכים לאימות זהותכם.

הפרטים הרשמיים יהיו רק לפי מה שתחתמו מול Upay. הפרטים פה הם לצורך התרשמות בלבד.

להצטרפות לשירות הסליקה עבור עמותות ומלכ"רים ניתן לקרוא פה »

מאפייני השירות

  • 1.1% עמלת סליקה + מע"מ בלבד לעסקאות רגילות (0.9% עמלת סליקה + 0.2% עמלת מסמך חסר).

  • אפשרות להעברת הכספים תוך יום, בעמלה של 1.4% + מע"מ (1.2% עמלת סליקה + 0.2% עמלת מסמך חסר)

  • הצטרפות מהירה - תוך פחות מדקה, כחלק מתהליך ההרשמה במערכת והתקנת מודול סליקת האשראי.

  • חיבורים חכמים למערכת, שכוללים הפקת קבלה אוטומטית בכל סליקה ועוד. לכל המידע על הסליקה במערכת.

  • אין דמי הקמה/הצטרפות, או תשלום על הקמת מסוף.

כדאי לדעת

  • חיוב כרטיסי דיינרס, אמריקן אקספרס ואחרים שלא הונפקו בארץ, יהיה בעמלת סליקה של 4.2% (4% עמלת סליקה + 0.2% עמלת מסמך חסר).

  • סליקה בתשלומים דרך המאגד מוגבלת ל-12 תשלומים.

  • בהצטרפות ל-"ניכיון תשלומים": אפשר לקבל את כל התשלומים בעסקת תשלומים - יום אחרי העסקה, בעמלה של 0.6%, החל מהתשלום השני
    לדוגמה: 6 תשלומים *0.6% = 3% עמלה + מע"מ.

  • סליקת מט"ח - הסליקה אפשרית רק בשקל ודולר, עם המרת מט"ח בעמלה של 1% מהשער. למטבעות אחרים יש להצטרף דרך חברת אשראי (הסבר בתחתית הדף).

  • סליקה בביט בעמלת סליקה של 1.6% + מע"מ

  • השירות אינו זמין עבור מס' קטן של תחומי עיסוק. לרשימת התחומים שאינם נתמכים.

אחרי ההרשמה למערכת - שלב הצגת המסמכים

  • צילום תעודה מזהה של בעל החשבון (רישיון נהיגה/תעודת זהות/דרכון).

  • רישום עסק (תעודת עוסק מורשה, רישום חברה, עמותה, עוסק פטור או אישור ניהול ספרים ממס הכנסה).

  • מסמך אימות חשבון בנק (אישור ניהול חשבון, שיק מבוטל או כל מסמך שמראה על קשר בין בעל החשבון למספר החשבון).

  • הרשאה לחיוב חשבון חתומה על ידי הסניף בו מתנהל החשבון.

הצטרפות לשירות עבור עסק בתחום שדורש בדיקה של חברת האשראי

עבור מספר תחומי עיסוק מסוימים, חברות האשראי דורשות הליך נוסף של בדיקה לפני אישור הסליקה.
זה לא משהו שתצטרכו לחשוב עליו מראש. את כל תהליך ההצטרפות מבצעים תמיד כרגיל. במידה והעסק שלכם ימצא על ידי חברת האשראי כעסק שדורש בדיקה נוספת, חברת Upay תיידע אתכם לגבי זה ותסביר לכם בדיוק מה לעשות שלב אחר שלב.
לרוב, ניתן לסיים את כל התהליך בימים ספורים. ניתן גם ליצור קשר עם Upay ישירות כדי לזרז את התהליך, במידת הצורך.
לאחר קבלת האישור הסופי מ-Upay על האפשרות להתחיל לסלוק, הסליקה תפתח לכם אוטומטית במערכת SUMIT.

לכל מקרה של בירור סטטוס הסליקה, ניתן תמיד להכנס לסטטוס המסוף בהגדרות החשבון ולראות את פירוט כל אפשרויות הסליקה שלכם מול חברת הסליקה.

הצטרפות דרך חברת אשראי

עובדים כבר או מעדיפים לעבוד ישירות מול חברת אשראי?

אם יש לכם מספר ספק באחת מחברות הסליקה (כאל / ישראכרט / מקס / קארדקום), אתם יכולים למלא טופס בקשה קצר לפתיחת מסוף ולהתחיל לסלוק תוך 3 ימי עסקים.

האם קיבלת תשובה לשאלתך?