ריכזנו הסבר קצר על מונחי יסוד ופירוט הצעדים הראשונים שיש לבצע במערכת.

מערכת הנהלת החשבונות של SUMIT בנויה משני סוגי חשבונות: חשבון משתמש וחשבון עסק.

חשבון משתמש - מאפשר לפעול במערכת, לקבל הרשאה לעסקים קיימים ואף ליצור עסק חדש.

חשבון עסק - מהווה את הפלטפורמה לניהול העסקי, התפעולי והחשבונאי במערכת. ניתן להתאים את העסק לצרכים העסקיים הרלוונטיים ולבחור את השירותים הנחוצים לכם בלבד.

בעסק יכולים לפעול מספר חשבונות משתמש (עובדים) בהתאם לסוג ההרשאה המוגדרת עבורם. מנגד, חשבון משתמש (לדוגמא - מנהל) יכול לפעול במקביל במספר עסקים (לדוגמא - סניפים של החברה). להסבר על הוספת משתמשים נוספים לעסק »

מודול הוא סט של שירותים וכלים העונה על צורך עסקי מסוים.

לדוגמא - מודול ניהול הכנסות מאפשר ליצור מוצרים/שירותים (או מוצרים/שירותים מחזוריים), להפיק מסמכי הכנסה חשבונאיים ולנהל את הכנסות העסק ואילו מודול ניהול הוצאות מאפשר להפיק מסמכי הוצאות, לעקוב אחר הוצאות העסק, לייעל את העבודה מול ספקים ולסווג את פריטי ההוצאות עבור כל פריט. בנוסף מציעה המערכת מודולים ייעודיים לסליקת אשראי, הוראות קבע (חיובים מחזוריים), דפי תשלום, חיובי מס"ב, הפצת מסרים ועוד.לפירוט שירותי המערכת והתקנת מודולים בחשבון »

המודולים במערכת בנויים בצורה היררכית מתיקיות, כרטיסים ושדות. לדוגמא - תיקיית הלקוחות כוללת כרטיסי לקוח ובכל כרטיס שדות בהם מוזנים פרטי הלקוח - שם, ת.ז., טלפון וכו'. ניתן לעדכן ולערוך את המידע הן ברמת השדה (לדוגמא - שינוי מס' טלפון), הן ברמת הכרטיס (שינוי שם הכרטיס – שם הלקוח) והן ברמת התיקייה (התאמת שם התיקייה).

האם מצאת את התשובה שלך?