אם פעם היינו צריכים להעביר פיזית מסמכים מהלקוח/ה להנהלת החשבונות, היום אפשר לעשות הכל בדיגיטל. עם מודול הנהלת חשבונות שלנו, זה גם אוטומטי יעיל ומהיר יותר.
העלאת צילומי הוצאות למערכת על ידי הלקוח/ה מאפשרת למנהלי החשבונות וללקוחות לחסוך הרבה זמן ולמנוע הרבה טעויות.
איך זה עובד?
הלקוח/ה מעלה צילומי מסמכי הוצאות למערכת דרך מודול הוצאות.
צילום ההוצאה עובר באופן אוטומטי לתיק הלקוח/ה בהנהלת החשבונות.
הנהלת החשבונות קולטת את הצילומים בתיוק צילומים, מאמתת את הפרטים, מסווגת את סוג התנועה ושומרת הכל בתיק הלקוח/ה.
למה זה טוב ללקוח/ה?
ממשק דיגיטלי עם מנהל החשבונות: שמאפשר העברה אוטומטית של צילומי הוצאות באופן לצורך תיוק וקליטת ההוצאה בתיק הנהלת החשבונות של הארגון.
ניהול יעיל של הוצאות הארגון: העלאה רציפה של צילומי הוצאות למערכת, מונעת אובדן של מסמכי הוצאות שלא דווחו ונקלטו בהנהלת חשבונות של הארגון ועושה סדר בעבודה השוטפת.
צלם > העלה > שכח: לקוחות צריכים לצלם את מסמך ההוצאה, ולהעלות את הצילום למערכת. זהו.
הסורק האופטי החכם שלנו יעביר את הצילום אוטומטית להנה״ח להמשך טיפול קליטה ותיוק.התראה על הוצאות שנדחו: הנה״ח תשלח מייל עם הסבר לדחייה (צילום לא ברור, הוצאה לא מוכרת וכו').
למה זה טוב להנהלת החשבונות?
צילומי הוצאות מהלקוח/ה מגיעים אוטומטית לתיק הלקוח/ה.
מסך "תיוק צילומים" שמאפשר לקלוט, לאמת ולתייק את ההוצאה בתיק הלקוח/ה.
צילומי ההוצאות שמורים בתיק הלקוח/ה וזמינים לביקורת ומעקב, ונמצאים במרחק לחיצה אחת מהמנה.
אפשר לתקן: נתוני קליטת ההוצאה, סוג התנועה, הסכום ועוד, לפני שסוגרים את המנה.
דחייה, עדכון הלקוח/ה במייל בגורם לדחייה והחזרת צילום ההוצאה.
שיפור משמעותי בתהליכי ניהול ההוצאות של לקוחות המשרד.