כל האוספים
העברת חומרים להנה"ח
שאלות נפוצות
למה כדאי לכולם שהלקוחות יעלו הוצאות דרך המערכת?
למה כדאי לכולם שהלקוחות יעלו הוצאות דרך המערכת?

היתרונות בהעברת צילומי הוצאות דרך SUMIT.

עודכן לפני יותר משבוע

אם פעם היינו צריכים להעביר פיזית מסמכים מהלקוח/ה להנהלת החשבונות, היום אפשר לעשות הכל בדיגיטל. עם מודול הנהלת חשבונות שלנו, זה גם אוטומטי יעיל ומהיר יותר.

העלאת צילומי הוצאות למערכת על ידי הלקוח/ה מאפשרת למנהלי החשבונות וללקוחות לחסוך הרבה זמן ולמנוע הרבה טעויות.

איך זה עובד?

  • הלקוח/ה מעלה צילומי מסמכי הוצאות למערכת דרך מודול הוצאות.

  • צילום ההוצאה עובר באופן אוטומטי לתיק הלקוח/ה בהנהלת החשבונות.

  • הנהלת החשבונות קולטת את הצילומים בתיוק צילומים, מאמתת את הפרטים, מסווגת את סוג התנועה ושומרת הכל בתיק הלקוח/ה.

למה זה טוב ללקוח/ה?

  • ממשק דיגיטלי עם מנהל החשבונות: שמאפשר העברה אוטומטית של צילומי הוצאות באופן לצורך תיוק וקליטת ההוצאה בתיק הנהלת החשבונות של הארגון.

  • ניהול יעיל של הוצאות הארגון: העלאה רציפה של צילומי הוצאות למערכת, מונעת אובדן של מסמכי הוצאות שלא דווחו ונקלטו בהנהלת חשבונות של הארגון ועושה סדר בעבודה השוטפת.

  • צלם > העלה > שכח: לקוחות צריכים לצלם את מסמך ההוצאה, ולהעלות את הצילום למערכת. זהו.
    הסורק האופטי החכם שלנו יעביר את הצילום אוטומטית להנה״ח להמשך טיפול קליטה ותיוק.

  • התראה על הוצאות שנדחו: הנה״ח תשלח מייל עם הסבר לדחייה (צילום לא ברור, הוצאה לא מוכרת וכו').

למה זה טוב להנהלת החשבונות?

  • צילומי הוצאות מהלקוח/ה מגיעים אוטומטית לתיק הלקוח/ה.

  • מסך "תיוק צילומים" שמאפשר לקלוט, לאמת ולתייק את ההוצאה בתיק הלקוח/ה.

  • צילומי ההוצאות שמורים בתיק הלקוח/ה וזמינים לביקורת ומעקב, ונמצאים במרחק לחיצה אחת מהמנה.

  • אפשר לתקן: נתוני קליטת ההוצאה, סוג התנועה, הסכום ועוד, לפני שסוגרים את המנה.

  • דחייה, עדכון הלקוח/ה במייל בגורם לדחייה והחזרת צילום ההוצאה.

  • שיפור משמעותי בתהליכי ניהול ההוצאות של לקוחות המשרד.

האם קיבלת תשובה לשאלתך?