כאשר שני עסקים משתמשים במערכת סאמיט, לדוגמה משרד מייצג ולקוח, ניתן להגדיר שהחשבוניות שמופקות על ידי עסק אחד יישלחו אוטומטית לכתובת ההוצאות של העסק השני בסאמיט.
יכולת זו מייעלת את תהליך העבודה, חוסכת זמן, ומונעת את הצורך בשליחה ידנית של המסמכים בין הצדדים.
הגדרת שליחת המסמכים
כדי להגדיר שליחה אוטומטית של מסמכים, יש להיכנס בעסק שאליו אמורות להתקבל החשבוניות אל "הגדרות > משתמשים והרשאות > עסקים מורשים לשליחת מסמכים".
במסך זה יש להזין את פרטי העסק השולח, לדוגמה במצב שבו משרד רואי חשבון מפיק חשבוניות עבור לקוחותיו ורוצה שהן יישלחו ישירות לחשבון הלקוח בסאמיט, יש להכנס לחשבון הלקוח ולהזין:
1. את מספר העוסק של המשרד.
2. את כתובת הדוא"ל של אחד המשתמשים המורשים בחשבון המשרד.
לאחר אישור ההגדרה, כל מסמך שיופק על ידי העסק השולח, לדוגמה המשרד המייצג, כאשר מספר העוסק בחשבונית תואם לעסק שעבורו הופעלה ההגדרה, יישלח אוטומטית ומיידית לכתובת ההוצאות של העסק המקבל בסאמיט.
ניהול העסקים המורשים
כל עסק יכול לצפות ברשימת העסקים שאישרו קבלת מסמכים ממנו. לצפייה ברשימה יש להיכנס אל "הגדרות > משתמשים והרשאות > פעולות נוספות (...) > עסקים מורשים לקבלת מסמכים".
במסך זה ניתן לצפות בכל העסקים שקיבלו הרשאה לשלוח אליכם מסמכים. בנוסף, ניתן להעניק הרשאה לעסקים נוספים שאליהם יש לכם הרשאה, וכך לאפשר שליחת מסמכי הוצאות ישירות גם אליהם, באותו אופן שתואר בתחילת הדף.
חיווי על שליחת המסמך
לאחר הגדרת השליחה והפקת מסמך לעסק שעבורו הופעלה ההגדרה, ניתן לראות במסך ההתראות שבסרגל הימני חיווי ברור המאשר שהמסמך נשלח בהצלחה.





