לדלג לתוכן הראשי
כל האוספיםברוכים הבאים!ניהול עסק במערכת SUMIT
העסק שלי הוא בתחומי הטיפול / מקצועות היופי, האם המערכת מתאימה לי?
העסק שלי הוא בתחומי הטיפול / מקצועות היופי, האם המערכת מתאימה לי?
עודכן לפני יותר מ-2 שבועות

המערכת מתאימה מאוד לעסקים בתחומי הטיפול ומקצועות היופי, יש בה כלים רבים שיכולים לעזור בייעול העבודה ובמעקב אחר פעולות העסק בצורה מהירה, אינטואיטיבית ופשוטה.

בדף זה תוכלו ללמוד על מספר כלים ומודולים שכדאי להכיר.

ניהול תיק הלקוח/ה

במודול לקוחות לכל לקוח יש כרטיס המהווה בעצם תיק לקוח בו אנו מזינים את כל הנדרש.

בכרטיס הלקוח אפשר לראות את פרטי הלקוח, תורים ומפגשים שקבענו איתו ביומן, את המסמכים שהפקנו עבורו, הוראות קבע פעילות, לתעד היסטוריית התקשרות עם הלקוח, וכל דבר ששייך לכרטיס הלקוח.

נוכל גם לבנות תצוגות מותאמות אישית שיציגו לנו נתונים מסויימים מכרטיסי הלקוחות, אפשר לקרוא על זה פה »

המודול בבסיסו מכיל שדות כלליים, אך אפשר בעזרת מודול ניהול מידע כללי להוסיף שדות נוספים מותאמים אישית. ההסבר המלא נמצא פה »

(ישנה גם אפשרות לרכוש שירות של תמיכה בתשלום בהתאמות מערכת בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לפנות אלינו לגבי זה לתמיכה ונשמח לעזור)

ניהול יומנים

מודול ניהול יומנים מאפשר לנו לנהל יומן אחד או יותר, בו נוכל להזין אירועים/פגישות/טיפולים שקבענו.

המודול מסתנכרן גם ל- Google Calendar.

את הפגישה או הטיפול שקבענו נוכל לראות ביומן, ועם התאמת מערכת יחסית פשוטה ניתן לראות זאת גם בכרטיס הלקוח.
כך זה נראה ביומן:

וכך זה נראה בכרטיס הלקוח:

דברים נוספים שאפשר לעשות ביומן:

  • אפשר ליצור אוטומציה בעזרת מודול טריגרים שתשלח עדכונים על פגישות ביומן.

  • אפשר ליצור במודול התראות בדוא"ל אוטומציה שתשלח כל בוקר מייל על כל הפגישות הצפויות לאותו יום עם פרטים שנקבעו בפגישה ביומן.
    לשם זה תצטרכו להעזר במערכת אוטומציה (למשל Make), ורצוי לשכור שירות של איש אוטומציה שמתמחה בזה.

  • אפשר לנהל יומנים שונים עבור עובדים נוספים בעסק, לדוגמה:

קבלת תזכורת לפגישה/טיפול שנקבע

בעזרת מודול טריגרים נוכל ליצור טריגר שיאפשר לנו לקבל הודעת תזכורת על טיפול/פגישה שנקבעה. להסבר המלא »

כמו כן ניתן להגדיר התראות אוטומטיות בדוא"ל באמצעות שימוש במודול התראות בדוא"ל. להסבר המלא »

חתימת לקוח

על מנת לקבל מלקוח חתימה על הצהרת בריאות או חוזה וכו', יש לנו 2 אפשרויות:

1. הדרך הפשוטה והמהירה ביותר היא שהוא יבצע רכישה דרך דף תשלום בו נגדיר תקנון, והלקוח מסמן בצ'ק בוקס שהוא קרא את התקנון.
אפשר לקרוא עוד על האפשרות הזו בהסבר פה »

ניתן גם לאפשר חתימה של הלקוחות באמצעות הוספת שדה מסוג חתימה לדף התשלום. החתימה תישמר בכרטיס הלקוח.

למידע נוסף נוסף על הוספת שדות לדפי תשלום ניתן לקרוא פה »

ניתן לבחור אם החתימה תהיה חובה או רשות, להסבר על הגדרת שדות נוספים בדפי תשלום כשדות חובה ניתן לקרוא פה »

2. אפשרות נוספת היא מעט יותר מורכבת אך תאפשר לקבל את חתימת הלקוח על טופס ייעודי, ופרטי הטופס והחתימה יופיעו בכרטיס הלקוח.

בשיטה הזו אנו מציעים להוסיף תיקיה ייעודית שתאפשר ללקוח לקרוא את התנאים, למלא פרטים אישיים, ולחתום.


הטופס ייראה כך:


בכרטיס הלקוח זה ייראה כך:


אפשר לעשות זאת בעזרת מודול ניהול מידע כללי שזמין במסלול מתקדם או לבקש מאיתנו ליצור את זה עבורכם ברכישת שעות תמיכה.

האם קיבלת תשובה לשאלתך?