במצבים מסוימים נרצה ליצור מסמך מקושר אחד את מספר מסמכי מקור.
למשל ליצור חשבונית מס/קבלה מרכזת עבור עסקה שסנגרה מתוך מספר דרישות תשלום.
על מנת לבצע זאת יש לפעול בהתאם לשלבים הבאים:
מומלץ להכנס לתיקיה של סוג המסמך של מסמכי המקור. ניתן לבצע זאת על ידי כניסה אל המודול הרלוונטי (הכנסות/הוצאות/מלאי) ולחיצה על "פירוט מסמכים לפי סוג".
נסמן את מסמכי המקור מהם נרצה ליצור את המסמך המקושר ונלחץ על "יצירת מסמך מקושר".
בחלון שייפתח נבחר את סוג המסמך הרצוי.
נוודא שמסמכי המקור מקושרים למסמך החדש כפי שרצינו ונראה את הסכומים במסמך החדש. הסכומים אמורים לשקף את סך כל השורות והסכומים שבכל מסמכי המקור שבחרנו.
בשלב זה ניתן לערוך את המסמך החדש, להוסיף או להסיר שורות ולשנות כל פרט שנרצה. למשל להוסיף שורת הנחה או כל דבר אחר שנרצה להוסיף.
בסיום יש ללחוץ על "שמירה כמסמך סופי".
במסמך הסופי נוכל לראות את מסמכי המקור מהם נוצר המסמך החדש.
לקריאה נוספת על קישור בין מסמכים או שכפול מסמך קיים לחצו כאן »