לדלג לתוכן הראשי
הפקת מסמכים עתידיים
עודכן לפני יותר מ-8 חודשים

מודול מסמכים עתידיים מאפשר לכם לתת הוראה למערכת להפיק חשבוניות, חשבונות עסקה, או דרישות תשלום באופן אוטומטי.

השימוש הנפוץ ביותר לשיטת עבודה זו, היא לאחר סליקת אשראי בעסקת תשלומים, או יצירת קבלה על שיקים עתידיים.

חשוב לשים לב, על מנת לבצע חיובים או הפקת מסמכים באופן קבוע, ולא בגין תשלום שכבר בוצע, יש להשתמש במודול הוראות קבע.

מודול מסמכים עתידיים זמין במסלול צמיחה ומעלה

למה זה חשוב?

אנשים רבים מפיקים בעת קבלת תשלום מסמך מסוג חשבונית מס/קבלה. וזה מעולה.

אבל מה קורה כאשר אתם מקבלים שיק לעוד שלושה חודשים?

מה קורה כאשר אתם סולקים אשראי בעסקה של 5 תשלומים?

במקרה הזה, אם אתם מפיקים חשבונית מס/קבלה, אתם משלמים מס לרשויות עוד לפני שקיבלתם את הכסף מהלקוחות.

על מנת להימנע מהמצב הזה, אתם יכולים להפיק במועד העסקה קבלה בלבד, והמערכת יכולה להפיק עבורכם את החשבוניות במועד הפירעון שלהם, כך המס ישולם רק לאחר קבלת התשלום של הלקוח/ה בפועל.

איך מפיקים חשבוניות אוטומטיות לאחר הפקת קבלה?

  1. תחילה יש להיכנס לקבלה במערכת, וללחוץ על "פעולות נוספות (...) > יצירת מסמכים עתידיים".

  2. במסך שייפתח, יש לבחור את המוצר/השירות בגינו יופקו המסמכים בכל חודש.

  3. מכאן - הכל קורה אוטומטית.
    בברירת המחדל - המסמכים נשלחים אוטומטית ללקוחות, באם יש כתובת מייל בכרטיס הלקוח/ה כמובן.

  4. לתשומת הלב! במקרה של זיכוי הקבלה המקורית, יש לבטל את המסמכים העתידיים בצורה ידנית.

האם קיבלת תשובה לשאלתך?