לדלג לתוכן הראשי
יצירת תצוגת סיכום
עודכן לפני יותר מ-3 חודשים

התצוגות הבסיסיות של המערכת הינן תצוגות טבלאיות. בתצוגה טבלאית המידע מוצג בצורה דומה לגיליון נתונים כמו Excel. כל שורה מציגה כרטיס מסוים וכל עמודה מציגה את השדות שנבחרו להצגה בטבלה.

המערכת מאפשרת לכם גם ליצור דוחות מתקדמים יותר, בהם ניתן לראות סיכום של נתונים מסוימים מתוך המערכת בדומה ל-Pivot שהתבצע על גיליון נתונים.

תצוגת סיכום מאפשרת הפקת דוחות מפולחים ומדויקים על הנתונים, לפי כל חתך נדרש.

בדומה ליכולת ה-Pivot המוכרת, תצוגת סיכום מאפשרת להגדיר טבלה על ידי עמודות ושורות, ולהגדיר מה יקרה בהצטלבות ביניהן (למשל סכימת נתונים או ספירת נתונים).

שמירת תצוגות סיכום עובדת בצורה דומה לתצוגות הטבלאיות. עריכת תצוגה סיכום הינה האפשרות להגדיר אותה מחדש.

איך עושים את זה?

ניקח דוגמה: בתיקיית "תיעוד מכירות" המשמשת סוכני שטח לתיעוד מכירות. בכל כרטיס קיים שדה "תאריך" המציין את תאריך המכירה, שדה "סוכן מכירות" המציין מי ביצע את המכירה, ושדה "מוצר" המציין את המוצר שנמכר.
במקרה שכזה, במידה ואנחנו רוצים לקבל דו"ח על כמות המכירות שביצע כל סוכן בכל יום, ניצור תצוגת סיכום בצורה הבאה:

  • בחיפוש של המערכת כותבים: "ניהול תצוגות". המערכת תעביר אתכם למסך כל התצוגות שלכם שנקרא "הדוחות שלי".

  • לחיצה על כפתור פעולות נוספות (3 נקודות מצד שמאל) > יצירת תצוגת סיכום.

  • מוסיפים עמודה ("תאריך") שורה ("סוכן מכירות") וערך ("מוצר", מסוכם כ"כמות").

  • לוחצים "הצגה".

דוגמאות

  • סטטיסטיקת ביצוע משימות שונות.

  • נוכחות משתתפים במפגשים.

  • סטטוס מכירות ללקוחות.

  • ניצול חבילות כלשהן.

  • סיכום שעון נוכחות עובדים.

  • וכל מה שאתם יכולים לחשוב עליו בעצמכם!

האם קיבלת תשובה לשאלתך?