היכולת הכי מספקת של מודול הוראות קבע היא האוטומציה שלה.
לא משנה אם מודול הוראות הקבע שלכם עובד עם כרטיסי אשראי (סליקה) או הרשאות לחיוב חשבון (חיובי מס"ב), אחרי שיצרתם את הוראת הקבע - הכל קורה לבד.

  1. המערכת מחייבת "הוראות קבע" שהגיע תאריך החיוב שלהן.

  2. המערכת מנפיקה חשבונית/קבלה (או מסמך אחר לבחירתכם).

  3. המערכת שולחת את המסמך ללקוח/ה בצירוף קישור לדף מידע ללקוח/ה, ובמידה והחיוב נכשל, מאפשרת ללקוח/ה לעדכן באופן עצמאי את אמצעי התשלום.

  4. בסוף כל חודש, המערכת מעבירה לכם או לרואה החשבון שלכם עדכון על כל המסמכים שנוצרו.

ארגונים המשתמשים גם במודול דפי תשלום מדלגים אפילו על יצירת הוראת הקבע. הלקוחות מחייבים את עצמם דרך דפי התשלום של המודול.

לתשומת הלב!
כל זה קורה לבד רק אם המערכת הוגדרה על "חיוב אוטומטי של הוראות קבע".
ניתן גם לבצע את הדברים בצורה מבוקרת על ידי "חיוב הוראות קבע ממתינות".

האם מצאת את התשובה שלך?