שלחתם קבלה דרך המערכת והיא לא הגיעה?

ראשית, אנחנו ממליצים בתחילת הדרך לשלוח את המסמכים קודם כל לעצמכם, ואז להעביר אותם (Forward) לנמענים שלכם,

זאת על מנת שתוכלו לפתח אמון במערכת ובשליחת המסמכים וגם כדי שתהיו בשליטה מלאה.

לאחר מספר פעמים, ניתן להתחיל להעביר את המסמכים ישירות לנמען.

במקרה וכבר שלחתם מסמך והוא לא הגיע, אנחנו ממליצים לבדוק בתיבת הדוא"ל היוצא האם הוא מופיע שם.

ניתן להיכנס לתיבת הדוא"ל היוצא דרך מודול התשתית - דוא"ל יוצא.

  1. אם הוא לא מופיע שם, הייתה בעיה כלשהי בתהליך השליחה ואנחנו מציעים לנסות לשלוח את הדוא"ל שוב. אם הבעיה חוזרת, צרו איתנו קשר.

  2. אם הוא מופיע שם, יש לבדוק את סטטוס השליחה.

  3. אם הסטטוס מופיע כ"נשלח", הדוא"ל הגיע ליעדו, אולי תחת תיקיית דואר הזבל של הנמען.

  4. אם הסטטוס מופיע כ"ללא נמענים", הדוא"ל נחסם לשליחה עקב כך שכתובת הנמען חסומה.
    לשחרור כתובת הנמען שנחסמה, יש להיכנס אל "מודול דוא"ל יוצא > פעולות נוספות (...) > חסומים מקבלת דוא"ל". במסך זה ניתן למחוק (באמצעות סימון הנמענים והעברה לארכיון) את חסימות הנמענים.
    לתשומת הלב, נמען חסום הינו נמען אשר ביקש שלא לקבל מכם דואר אלקטרוני, או שהשליחה אליו נכשלה מסיבה טכנית.

  5. אם הסטטוס אחר, יש לפעול בהתאם לסטטוס.

האם מצאת את התשובה שלך?