כדי לשלוח ללקוח/ה ריכוז של כל המסמכים שהופקו עבורו במערכת יש לבצע את הפעולות הבאות:
מבצעים חיפוש בתיבת החיפוש בעמוד מודול הכנסות לפי שם הלקוח/ה. המערכת תציג את כל המסמכים המשויכים ללקוח/ה.
מסמנים V לצד המסמכים שרוצים לשלוח ללקוח ולוחצים על "פעולות נוספות (...) > שליחה במייל".
מוסיפים הודעה אישית (אם רוצים).
לוחצים על שליחה..
לתשומת הלב
כל מסמך יישלח ללקוח/ה במייל נפרד והלקוח/ה עשוי לקבל מיילים מרובים ממכם בהתאם לכמות המסמכים שסומנו לשליחה.
ניתן לשלוח את מסמך המקור פעם אחת בלבד (על פי תקנות רשות המסים). לאחר מכן ניתן לשלוח העתק של המסמך או נאמן למקור.