לדלג לתוכן הראשי
כל האוספיםהמודולים שלנוהכנסות שאלות נפוצות
מהן השיטות לשליחת מסמכים ללקוחות?
מהן השיטות לשליחת מסמכים ללקוחות?
עודכן לפני יותר משנה

מודול הכנסות מציע כמה דרכים לשמירת מסמך שהופק במערכת ושליחתו ללקוח/ה:

  1. שמירת המסמך במחשב בפורמט PDF ושליחתו ללקוח/ה באופן עצמאי/יזום.

  2. הדפסת המסמך והעברתו ללקוח/ה באופן ידני.

  3. הגדרת פעולה מועדפת לאחר הפקת מסמך בעמוד הגדרות מודול הכנסות - שליחה אוטומטית של המסמך לדוא"ל, אישור לפני שליחת המסמך או הגדרה כי המסמך לא יישלח ללקוח/ה.

  4. שליחת מסמכים מרוכזת ללקוח/ה במייל. ניתן לשלוח את כל המסמכים שהופקו ללקוח/ה או מסמכים נבחרים.

ניתן לבדוק האם המסמך נשלח ללקוח/ה דרך מודול דוא"ל יוצא. בנוסף, ניתן לוודא אישור קבלת מסמכים דיגיטליים על ידי הלקוח/ה באמצעות "הפעלת מנגנון אישור קבלת מסמכים" בעמוד הגדרות מודול הכנסות.

האם קיבלת תשובה לשאלתך?