לדלג לתוכן הראשי

מהן השיטות לשליחת מסמכים ללקוחות?

עודכן לפני יותר משנה

מודול הכנסות מציע כמה דרכים לשמירת מסמך שהופק במערכת ושליחתו ללקוח/ה:

  1. שמירת המסמך במחשב בפורמט PDF ושליחתו ללקוח/ה באופן עצמאי/יזום.

  2. הדפסת המסמך והעברתו ללקוח/ה באופן ידני.

  3. הגדרת פעולה מועדפת לאחר הפקת מסמך בעמוד הגדרות מודול הכנסות - שליחה אוטומטית של המסמך לדוא"ל, אישור לפני שליחת המסמך או הגדרה כי המסמך לא יישלח ללקוח/ה.

  4. שליחת מסמכים מרוכזת ללקוח/ה במייל. ניתן לשלוח את כל המסמכים שהופקו ללקוח/ה או מסמכים נבחרים.

ניתן לבדוק האם המסמך נשלח ללקוח/ה דרך מודול דוא"ל יוצא. בנוסף, ניתן לוודא אישור קבלת מסמכים דיגיטליים על ידי הלקוח/ה באמצעות "הפעלת מנגנון אישור קבלת מסמכים" בעמוד הגדרות מודול הכנסות.

האם קיבלת תשובה לשאלתך?