לדלג לתוכן הראשי
כל האוספיםהמודולים שלנוהוראות קבע שאלות נפוצות
איך מעדכנים אמצעי תשלום ללקוח/ה ולהוראות קבע?
איך מעדכנים אמצעי תשלום ללקוח/ה ולהוראות קבע?
עודכן לפני יותר מ-9 חודשים

הגדרת אמצעי התשלום נשמרת ברמת הלקוח/ה.

ניתן לעדכן את אמצעי התשלום בעצמכם, או לאפשר ללקוח/ה לבצע את העדכון.

עדכון על ידי העסק

במידה וברצונכם לעדכן אמצעי התשלום עבור הוראות קבע מסוימות, יש לפנות אל כרטיס הלקוח/ה, ודרכו לבצע את עדכון אמצעי התשלום, בלחיצה על כפתור "עדכון" תחת "פרטים נוספים > אמצעי תשלום פעיל".



עדכון על ידי הלקוח/ה

ניתן גם לאפשר ללקוח/ה לבצע את עדכון אמצעי התשלום. ניתן לקבל קישור ייעודי ללקוח/ה, באמצעות פנייה לכרטיס הלקוח/ה, ולחיצה על "קישורים לשליחה ללקוח/ה > עדכון אמצעי תשלום באשראי".


עם ביצוע השליחה, כל הלקוחות שנבחרו יקבלו מייל עם כפתור שבלחיצה עליו הם יועברו לדף יעודי לביצוע עדכון אמצעי התשלום. הדף נראה כך (עם לוגו העסק שלכם ופרטי הלקוח שיקבל את הקישור):

לתשומת הלב, מאחר ואמצעי התשלום נשמר ברמת הלקוח/ה, לא ניתן להגדיר שתי הוראות קבע אשר כל אחת מהן נגבית באמצעות אמצעי תשלום נפרד (לדוגמה - כרטיס אשראי והרשאה לחיוב חשבון).

במקרים כאלו, ניתן להקים לקוח/ה נוספ/ת, עבור אמצעי התשלום השונה.

האם קיבלת תשובה לשאלתך?