הפקת מסמך הכנסה במערכת הינה פשוטה ביותר וכוללת כמה פעולות פשוטות:

  1. נכנסים אל מודול ניהול הכנסות.

  2. לוחצים על "יצירת מסמך אחר".

  3. בוחרים את סוג המסמך הרצוי.

  4. מזינים את נתוני המסמך (לקוח/ה, מוצר, פרטי תשלום) ולוחצים על הפקת מסמך.

טיפ למתקדמים: בתפריט הראשי מימין יש כפתור כחול על הסימן "+" עליו, לחיצה עליו תאפשר ביצוע פעולות נפוצות כמו יצירת מסמך. בנוסף לחיצה על "פירוט מסמכים לפי סוג", תפתח חלונית ובה יופיעו כל מסמכי ההכנסה.

האם מצאת את התשובה שלך?