יצרנו בקשת תשלום מספק ושילמנו לו. עכשיו אנחנו רוצים לדווח על התשלום, ליצור מסמך חשבונאי ולשנות את הסטטוס של מסמך בקשת התשלום מספק/ית:

  1. נכנסים למודול ניהול הוצאות.

  2. בתפריט בוחרים "פירוט מסמכים לפי סוג".

  3. בוחרים בקשת תשלום מספק.

  4. לוחצים על בקשת התשלום הרלוונטית.

  5. לוחצים על כפתור פעולות נוספות ("...") ובמסך שיפתח לוחצים על "סימון בקשות תשלום מספקים כפתוחה / סגורה".

  6. הסטטוס ישתנה בהתאם לבחירתם – מפתוח לסגור (ולהיפך).

האם מצאת את התשובה שלך?